اخبار داغ

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با دانا:

قوه قضاییه در حال رسیدگی به اقدمات "فریدون" است/ قبلا هم به رئیس جمهور در مورد برادرش تذکر داده بودیم؛ ظاهرا روحانی تصمیمی برای برخورد ندارد

قوه قضاییه در حال رسیدگی به اقدمات "فریدون" است/ قبلا هم به رئیس جمهور در مورد برادرش تذکر داده بودیم؛ ظاهرا روحانی تصمیمی برای برخورد ندارد
نماینده مردم شاهین‌شهر با بیان اینکه فریدون اقداماتی انجام داده که اسناد آن در قوه قضاییه موجود و در حال رسیدگی است گفت: به جهت ملاحظاتی که وجود دارد فرآیند رسیدگی به این پرونده با شرایط خاصی در حال انجام است و باید ببینیم قوه قضاییه به چه صورت در این زمینه عمل می‌کند.
[

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت نامه نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر عدم حضور فریدون در جلسات هیئت دولت گفت: هنوز دولتی جواب به این نامه نداده‌اند و این موضوع باید مجددا از سوی مجلس پیگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: فریدون اقداماتی انجام داده که اسناد آن در قوه قضاییه موجود و در حال رسیدگی است.

,

 

,

نماینده مردم شاهین‌شهر تصریح کرد: به جهت ملاحظاتی که وجود دارد فرآیند رسیدگی به این پرونده با شرایط خاصی در حال انجام است و باید ببینیم قوه قضاییه به چه صورت در این زمینه عمل می‌کند.

,

 

,

حاجی دلیگانی گفت: با توجه به اینکه اقدامات متعدد خلاف قانون برادر رئیس جمهور برای نمایندگان محرز شده بود، نمایندگان تصمیم گرفتند برای جلوگیری از بیشتر شدن این اقدمات آن را در قالب تذکری به رئیس جمهور اعلام کنند.

,

 

,

وی اظهار داشت: البته این موضوع قبلا هم به نحوی دیگر به آقای روحانی منعکس شده بود ولی از آنجایی که به نظر می‌رسید رئیس جمهوری تصمیمی برای برخورد ندارند نمایندگان تصمیم گرفتند که این موضوع را در قالب تذکر و نامه‌ای به ایشان گوشزد کنند.

,

 

,

انتهای پیام/نج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه