اخبار داغ

راه‌اندازی کمپین حمایت دانشجویان ایران اسلامی از مسلمین عراقی در برابر گروهک‌های تکفیری

راه‌اندازی کمپین حمایت دانشجویان ایران اسلامی از مسلمین عراقی در برابر گروهک‌های تکفیری
در صورت نیاز به دفاع از جان و مال و ناموس مسلمین و بقاع متبرکه، قلم را زمین خواهیم گذاشت و با مشت های آهنین، تکفیری های داعش را با خاک یکسان خواهیم کرد/ آدرس کمپین baziche-estekbar.blogfa.com
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، کمپین حمایت دانش جویان انقلابی ایران اسلامی از مسلمین عراقی و بقاع متبرکه در برابر گروهک‌های تکفیری توسط دانشجویان، راه‌اندازی شد. در وبلاگ این کمپین، متنی به شرح ذیل درج شده است:

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سازمان بسیج دانشجویی,
 
,
 
,
بسم الله القاصم الجبارین
, بسم الله القاصم الجبارین,
 
,
مدتی است که گروهک تکفیری داعش با مدیریت و حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غرب و حمایت کشورهای متحجر منطقه شکل گرفته و به عنوان بازیچه ای در دست استکبار در بلاد مسلمین در حال فتنه انگیزی و خون ریزی است.
,
 
,
 
,
امروز شاهد آنیم که این گروهک سفاک ضمن ایجاد تفرقه در بین مسلمین اعم از شیعه و سنی به فجیع‌ترین اقدامات بشری در کشور عراق و سوریه دست می‌زند. لذا ما دانشجویانِ امضاکننده این بیانیه اعلام می‌داریم:
,
 
,
 
,
1- امیدواریم با یاری خدای متعال و عنایت امام عصر (عج) مردم عراق با درک درست از سناریوی دشمن مبنی بر اختلاف افکنی بین شیعه و سنی به دور از درگیرهای مذهبی در دفاع از حرم اهل بیت سنگ تمام بگذارند. انشاء‌الله
,
 
,
 
,
2- علمای امت اسلام اعم از شیعه و سنی، به محض اطلاع از این تهدید، پیروان خود را به نبرد تمام عیار با حرامیان تکفیری و دفاع از ناموس امت اسلام فراخواندند. ضمن قدردانی و تشکر خالصانه از یکایک این ذخایر حقیقی اسلام، نباید سکوت رسواکننده خوارج امت که در زمان آرامش بر طبل تفرقه و تکفیر می کوبند را در این روزهای امتحانِ صداقت، کتمان کرد. آیا نفاق این مدعیان پر سر و صدا را می توان از روی جهل و نادانی تصور کرد؟!
,
 
,
 
,
3- بر دولت های اسلامی است تا به کمک دولت عراق شتافته و برای فائق آمدن بر این التهابات، دست یاری به سوی ملت و دولت عراق دراز کنند.
,
 
,
 
,
4- مخاطب اصلی ما، نه سران نافهم و بی سواد گروهک تروریستی داعش، که حامیان اصلی مالی و سیاسی شان یعنی سرویس های جاسوسی غرب و کشورهای مرتجع منطقه است. هرگونه تعرضی به جان و مال و ناموس مسلمین عراق اعم از شیعه و سنی و همچنین تعرض به بقاع متبرکه  در سامرا، کاظمین، نجف و کربلا به حساب حامیان اصلی نوشته خواهد شد.
,
 
,
 
,
5- بدانید پاسخ ما به این تعرض ساده نخواهد بود؛ در صورت نیاز به دفاع از جان و مال و ناموس مسلمین و بقاع متبرکه، قلم را زمین خواهیم گذاشت و با مشت های آهنین، تکفیری های داعش را با خاک یکسان خواهیم کرد و با امضا این طومار آمادگی خود را برای هرگونه اقدام انقلابی اعلام می داریم.
,
 
,
 
,
 
,
برای امضا این بیانیه به آدرس ذیل مراجعه فرمایید :
 
 
 
انتهای پیام/خ
,
برای امضا این بیانیه به آدرس ذیل مراجعه فرمایید :
,
 
, , baziche-estekbar.blogfa.com,
 
,
 
,
انتهای پیام/خ
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه