اخبار داغ

فعال اصلاح طلب:

هدف اسرائیل و آمریکا ایجاد تفرقه میان مردم عراق توسط داعش است/ایران داری قدرت نظامی برجسته و ملتی متحد است

هدف اسرائیل و آمریکا ایجاد تفرقه میان مردم عراق توسط داعش است/ایران داری قدرت نظامی برجسته و ملتی متحد است
شهردار اسبق شهر یاسوج گفت: دست آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمایت از گروه های تروریستی منطقه رو شده است و هدف آن ها ایجاد اختلاف بین مردم شیعه و سنی عراق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمد بهرامی در گفتگو با صبح زاگرس در مورد حمله گروهک تروریستی داعش و کشتار بی رحمانه مردم بی گناه عراق،  اظهار داشت:  بدون شک وقوع عملیات تروریستی در عراق به وسیله گروه داعش  بی ارتباط با کشورهای غربی نبوده و هدف از این اقدامات برهم زدن جو امنیتی این کشور صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صبح زاگرس,

وی ضمن محکوم کردن حمله گروهک داعش به مردم بی دفاع کشور عراق ، ابراز داشت: با توجه با اینکه کشور عراق در همسایگی  ایران قرار داشته و مردم این کشور نیز مسلمان و هم دین ما هستند لذا اقدامات گروه های تروریستی  امثال داعش در این کشور و هر کشور دیگری محکوم است.

, .,

هدف داعش و حامیان آن ها انداختن تخم نفاق بین مردم عراق است

,

این چهره سیاسی و اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد هدف ازحمله این گروه تروریستی به کشورهای مسلمان و کشتارمردم شیعه را انداختن تخم نفاق بین مردم و مذاهب شیعه و سنی دانست و ادامه داد: هدف از حمله این گروهک به استان های شیعه نشین و بعضاً اهل تسنن عراق ، انداختن تخم نفاق بین مردم این کشور است.

, .,

بهرامی  با محکوم کردن حرکت ضد حقوق بشری در کشورعراق ،گفت: عواقب این حمله ها از سوی گروهک های تروریستی آن هم در کشورهای همسایه ایران، بیشتر از همه دامن طرفداران آنها را خواهد گرفت.

,

بهرامی وقوع این حملات را بی ارتباط با اقدامات مسئولان آمریکایی و هم پیمانان آن ها در منطقه ندانست و ادامه داد: گروه های تروریستی به تنهایی قادر به راه انداختن چنین موجی آن هم در کشور بزرگی همچون عراق نیستند و قطعاً دست هایی پشت پرده از این اقدام تروریستی در عراق حمایت می کند.

, .,

وی یکی از عوامل اصلی در پیشروی گروه تروریستی داعش در استان های عراق را نبود روحیه وحدت و همبستگی در بین مسئولان این کشور دانست و خاطر نشان کرد: هدف استکبار کشورهایی است که روحیه هم بستگی در بین مردم و احزاب آن ها کمتر است و به همین عدم وحدت و وجود تفرقه بین مسئولان عراقی  باعث به وجود آمدن اوضاع نابسامان و متزلزل در این کشور شده است.

,

حمایت تسلیحاتی استکبار و اسرائیل از گروه داعش

,

وی یکی دیگر از عوامل را حمایت جدی استکبار و اسرائیل دانست و ادامه داد: همانگونه که در اخبار شنیده می شود بسیاری از سلاح های مورد استفاده گروه داعش ساخت اسرائیل بوده و این نشان از حمایت همه جانبه تسلیحاتی استکبار و اسرائیل از این گروه تروریستی دارد.

,

قدرت نظامی و اعتقادی رمز موفقیت ایران در برابر دشمنان

,

وی قدرت نظامی و اعتقادی ملت ایران را یکی از دلایل موفقیت کشور در مقابله با گرو های تروریستی و دشمنان اعلام کرد و گفت: علی رغم وجود برخی اختلاف سلیقه ها، مردم ایران همیشه متحد بوده و با همکاری نیروی نظامی توانسته اند بر دشمنان فائق آیند.

, .,

وی ادامه داد: مردم ما نشان داده اند که همیشه جان برکف بوده اند و این خصلت همیشه در دین، آیین و مرام مردم ایران بوده و است.

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه