اخبار داغ

مدیرآموزش وپرورش در دیدار با خانواده معلم فداکار کامیارانی:

زنده یاد ادهم مظفری رسالت معلم بودن را به جا آورد

زنده یاد ادهم مظفری رسالت معلم بودن را به جا آورد
مدیرآموزش وپرورش کامیاران گفت: رسالت معلم یاد دادن انسان دوستی، فداکاری و کمک به هم نوع است و زنده یاد ادهم مظفری هنرمندانه و به زیباترین شیوه این را آموزش داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهوخبر؛ مدیرآموزش وپرورش کامیاران در دیدار با خانواده زنده یاد ادهم مظفری، نجات یک انسان را نجات جامعه ای عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

هادی اله ویسی در دیدار با خانواده معلم فداکار کامیارانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایشان، ابراز داشت: زنده یاد ادهم مظفری با ایثار جان خود برای نجات دانش آموزش از غرق شدن در سیلاب رودخانه، به حق رسالت معلم بودن را به جا آورد.

,

وی خطاب به پدرومادر ادهم مظفری عنوان داشت: رسالت معلمی همانا یاد دادن انسان دوستی، فداکاری و کمک به هم نوع است و زنده یاد ادهم مظفری هنرمندانه و به زیباترین شیوه این را آموزش داد.

,

مدیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: نجات دانش آموز از پنجه های سهمگین سیلاب رودخانه، پیوست دوباره به دریای انسانیت بود و این معلم فداکار کامیارانی با نثار جان خود، ققنوس وار تولدی دوباره یافت.

,

اله ویسی  یاد ادهم مظفری را نقش بسته در اذهان انسان ها دانست و اعلام کرد: فداکاری معلم کامیارانی برای همیشه در یادها،خاطره ها و تاریخ این دیار جاودانه است و ایشان نمونه و مظهری جاوید هستند.

,

گفتنی است، زنده یاد ادهم مظفری در اسفندماه سال1376 درحین نجات یکی از دانش آموزان ابتدائی مدرسه روستای الک که در سیلاب رودخانه کام گرفتار شده بود، خود در آب رودخانه غرق شد.

,

انتهای پیام/الف

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه