اخبار داغ

حرف دل مردم سرایان؛

عزل پیامکی فرمانداران و عزل و نصب بدون اطلاع مدیران ادارات

عزل پیامکی فرمانداران و عزل و نصب بدون اطلاع مدیران ادارات
عزل پیامکی چند فرماندار توسط استاندار خراسان جنوبی سبب شده است که برخی مدیران کل نیز بدون اطلاع مدیران ادارات شهرستانها ،به عزل ونصب این مدیران بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرایان بیدار، در ابتدای حضور پرویزی استاندار جدید خراسان جنوبی در همان روزهای اول چند فرماندار که با ارسال پیامک از سمتهای خود عزل شدند .امری که نه تنها با شعار اعتدال وتدبیر وامید دولت یازدهم همخوانی نداشت بلکه باعث زیر سئوال رفتن این شعار دولت شد. وحرمت وحیثیت چند نفر از افراد پرتلاش جامعه که برخی ازآنان توسط همین دولت انتصاب شده بودندازبین رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

اما اکنون پس از این رفتار با فرمانداران مدیران کل نیز پیروی از این منش استاندار نمودند وبدون اطلاع به عزل ونصب مدیران ادارات شهرستانها پرداختند که نمونه بارز آن در شهرستان سرایان اتفاق افتاد ، آنجا که مدیرکل مخابرات استان خراسان جنوبی بدون اطلاع قبلی سرزده وارد اداره مخابرات این شهرستان شد تا جایی که هنوز ساعت کاری مخابرات شروع نشده بود ورئیس اداره نیز در اداره حضور نداشت .وی سپس در اتاق فرماندار شهرستان حضور یافت وبا فراخوانی رئیس جدید ورئیس قدیم مخابرات شهرستان به تودیع ومعارفه پرداخت .تا آنجا که طبق اطلاع واصله هیچیک از کارکنان وحتی رئیس قبلی از این امر اطلاع نداشتند .ورئیس قبلی اداره مخابرات سرایان با حکم همین آقای مدیر کل جانشین رئیس اداره مخابرات شهرستان بشرویه که چندروزی بیش از عمر ریاستش نگذاشته بودشد.

,

حال باید گفت آیا اینگونه رفتارها با مدیران قابل قبول می باشد وآیا می شود گفت که اینگونه مدیران از شعار عدالت محوری دولت جناب روحانی ریاست محترم جمهوری پیروی می کنند . سئوالی که هنوز هیچکس به آن جواب نداده است .

,

ما هم به اینگونه مدیران توصیه می کنیم که به خودتان زحمت ندهید وبه شهرستانها بیایید بلکه برای تودیع ومعارفه از همان سیستم پیامکی جناب استاندار استفاده کنید.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه