اخبار داغ

ارشد آجا در گلستان و مازندران:

طعنه نیروهای مسلح ایران به دشمنی استکبار جهانی/پیوستن ارتش به مردم ریشه در نهضت نیمه خرداد 42 داشت

طعنه نیروهای مسلح ایران به دشمنی استکبار جهانی/پیوستن ارتش به مردم ریشه در نهضت نیمه خرداد 42 داشت
ارشد آجا در استان های گلستان و مازندران، پیوستن ارتش به مردم را از عوامل پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: به رغم عداوت هر روزه ی استکبار جهانی، انقلاب اسلامی ایران به برکت تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح و خون پاک شهدا، به عنوان کشوری قدرتمند در سطح جهانی می درخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ امیر مهدی معمارباشی، فرمانده لشکر30 ارتش و رئیس کمیته نیروهای  مسلح ستاد دهه فجر گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب را پشت سر گذاشتیم، سه دهه ای که شاید به نظر ساده و سریع گذشت اما به واقع انقلاب اسلامی ایران یکی از انقلاب های نادری بود که در جهان کنونی به وقع پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران طبق دسته بندی سیاسیون از انقلاب ها، هر دو جنبه "نارضایتی از حکومت شاهنشاهی و مطالبات دینی" را در خود داشت به انضمام اینکه حضور منسجم تمام آحاد مردمی را در صحنه به نمایش گذاشت و از این جهت نادر قلمداد شد.

,

امیر معمارباشی با اشاره به گذشت 39 بهار از عمر با برکت انقلاب اسلامی، تصریح کرد: وقتی عوامل شکل گیری انقلاب را بررسی می کنیم چند نکته زیبا و قشنگ در متن این عوامل خودنمایی می کند که یکی از آنها وجود بابرکت امام راحل با بصیرت و دوراندیشی مثال زدنی در راس هرم این انقلاب است.

,

ارشد آجا در استان های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: عامل دوم در شکل گیری انقلاب اسلامی، وجود روحانیون در خط امام و رهبری بود که پیام امام را به آحاد مردم می رساندند، سومین عامل نیز خود مردم بودند که اگر این رکن را از نهضت جدا کنیم چیزی باقی نمی ماند.

,

پیوستن ارتش به مردم ریشه در نهضت نیمه خرداد 42 داشت

, پیوستن ارتش به مردم ریشه در نهضت نیمه خرداد 42 داشت,

وی تأکید کرد: پیوستن ارتش به صفوف مردم از عوامل موثر و غیرقابل اغماض در شکل گیری انقلاب است که این پیوستن به مردم، امری خلق الساعه در نوزدهم بهمن نبود، این ریشه در طول تاریخ قبل از انقلاب اسلامی از سال 42 داشت چرا که بدنه ارتش از همین مردم بود، البته شاید افراد خودفروخته و وابسته ای هم بودند اما بدنه، بدنه ی محکم و معتقدی بود که بارها این را از زبان سکاندار انقلاب یعنی مقام معظم رهبری شنیدیم و امثال شهید شیرودی و صیادها مصادیق آن هستند.

,

رژه موتورسواران نیروهای مسلح گلستان در دوازدهم بهمن

, رژه موتورسواران نیروهای مسلح گلستان در دوازدهم بهمن,

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر به اعلام برنامه های شاخص نیروهای مسلح در روزشمار دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: در دوازدهم بهمن ماه مراسم نمادین ورود امام به میهن در فرودگاه گرگان با پخش مارش سرود جمهوری اسلامی توسط رزم نوازان تیپ 230 برگزار می شود و پس از آن رژه موتورسواران نیروهای مسلح از فرودگاه گرگان به سمت گلزار شهدای امامزاده عبدالله را خواهیم داشت.

,

امیر معمارباشی افزود: در سیزدهم بهمن ماه دیدار مشترک فرماندهان ارشد کمیته نیروهای مسلح استان با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عیادت از بیماران و جانبازان عزیز در بیمارستان ها و منازل آنان انجام خواهد گرفت.

,

وی ادامه داد: ساعت 15:30 بعدازظهر چهاردهم بهمن، شرکت نیروهای مسلح استان در عطرافشانی از گلزار پاک شهدای استان و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا را خواهیم داشت.

,

ارشد آجا در استان های گلستان و مازندران، پانزدهم بهمن ماه را روز شرکت همه کارکنان نیروهای مسلح در میادین نماز جمعه خواند و تصریح کرد: نمایندگانی از ارتش در این روز پیش از خبطه های نماز جمعه، دقایقی در خصوص پیامدهای انقلاب اسلامی و نقش نیروهای مسلح در این پیروزی سخنرانی می کنند.

,

فرمانده لشکر30 از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان و مدیران کل دستگاه ها در شانزدهم بهمن خبر داد و ابراز کرد: هفدهم بهمن ماه به تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در نیروهای مسلح و تجلیل از جوانان نخبه در پادگان ها اختصاص خواهد یافت.

,

طنین غریو الله اکبر بر فراز آسمان گلستان

, طنین غریو الله اکبر بر فراز آسمان گلستان,

وی در ادامه اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه در هجدهم بهمن، برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای جشن انقلاب در نوزدهم بهمن و طنین انداز شدن ندای الله اکبر در شب بیست و دوم بهمن و اجرای نورافشانی را از دیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر خواند.

,

امیر معمارباشی متذکر شد: حسن ختام برنامه های کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر حضور پرشور و پرشمار در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن خواهد بود که همراه و همگام با دیگر اقشار جامعه در این میدان حضور چشمگیر خود را به نمایش گذاشته و پش از آن به اقامه نماز جمعه می ایستند.

,

پیش بینی 50 برنامه شاخص نیروهای مسلح گلستان در دهه فجر

, پیش بینی 50 برنامه شاخص نیروهای مسلح گلستان در دهه فجر,

وی در مجموع شمار برنامه های شاخص کمیته نیروهای مسلح استان در دهه مبارک فجر با 50 برنامه اعلام کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در این 39 سال به رغم تمام فراز و نشیب هایی که دشمنان و معاندین نظام از بدو پیروزی انقلاب ایجاد کردند روز به روز مستحکم تر شده و ملت ایران سرافرازتر درخشیدند.

,

ارشد آجا در استان های گلستان و مازندران تصریح کرد: هنوز ملت ایران شاهد خودنمایی و عداوت استکبار جهانی در راس آنها آمریکا و صهیونیست جنایتکار در حق این کشور عزیز هستند اما به یمن تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح و به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان همچنان ایران به عنوان یک قدرت جهانی در منطقه می درخشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه