اخبار داغ

به همت سایت اسلامین سسی امروز در باکو برگزار شد؛

کنفرانسی مطبوعاتی با موضوع " 20 یانوار شهیدلری- دونن، بویون، صاباح " + تصاویر

کنفرانسی مطبوعاتی با موضوع  " 20 یانوار شهیدلری- دونن، بویون، صاباح " + تصاویر
یک روز مانده به سالروز فاجعه خونین ژانویه سیاه در آذربایجان، فرهیختگان، روحانیون، نمایندگان و رهبران اجتماعی در کنفرانسی مطبوعاتی گرد هم آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، همزمان با سالروز فاجعه خونین سال 1990 که سخن از مبارزات آزادی بخش ملت آذربایجان داشته و چون یادداشتی خون بار در ذهن هر آذربایجانی تا کنون نقش بسته است، برنامه هایی برای بیان تسلیت به یاد آن شهیدان از جان گذشته و نیز یاد آوری رشادت های قهرمانانه آن سال ها در سرتاسر جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

کنفرانس مطبوعاتی  " 20 یانوار شهیدلری ؛ دونن - بویون و صاباح " ، ( شهدای 20 ژانویه، دیروز - امروز و فردا ) از سوی سایت اسلام گرای  اسلامین سسی و روزنامه نبض آذربایجان در یک روز مانده به سالروز فاجعه خونین ژانویه سیاه با حضور فرهیختگان، روحانیون، نمایندگان و رهبران اجتماعی  برگزار گردیده است.

,

قابل ذکر است؛ طی این مراسم، سرود ملی آذربایجان به صدا در آمده و نماینده گان اجتماعی و سیاسی مطرح و سرشناس این کشور از جمله نایب رییس حزب اسلام آذربایجان، عاکیف نقی رئیس تشکیلات آزادی بخش قره باغ و چند تن از الهیدانان و تحلیلگران سیاسی در خصوص این حادثه تاریخی به سخنرانی پرداختند.

,

گفتنی است، کاراکترهایی چون رشادت ها و مبارزات تن به تن و مردمی ملت آذربایجان در آن سال برای مقابله با نیروهای مجهز شوروی برای رسیدن به استقلال و آزادی مورد تأکید قرار گرفته است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه