اخبار داغ

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

ایران حداکثر درده دقیقه پاسخ پشیمان کننده به دشمن می دهد/ مذاکره و فالوده خوردن با کدخدا جواب نمی دهد

ایران حداکثر درده دقیقه پاسخ پشیمان کننده به دشمن می دهد/ مذاکره و فالوده خوردن با کدخدا جواب نمی دهد
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:دشمنان نظام در معادلات خود از توان نظامی ایران ترس دارند و ایران می تواند در 10دقیقه جواب پشیمان کننده به دشمنان نظام بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  بیان روز،حجت الاسلام شمس اله جلیلیان  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در یادواره شهید حاجی رضا هاشمی با عنوان"آبروی کوچه ها ،افتخار محله" با اشاره به مقام و منزلت شهدا اظار داشت:شهدا ستارگان روشنگری هستند که راه را از بیراهه مشخص می کنند و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ,  , بیان روز،, بیان روز،, بیان روز،, بیان روز, حجت الاسلام شمس اله جلیلیان  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در یادواره شهید حاجی رضا هاشمی با عنوان"آبروی کوچه ها ،افتخار محله" با اشاره به مقام و منزلت شهدا اظار داشت:شهدا ستارگان روشنگری هستند که راه را از بیراهه مشخص می کنند و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.,

وی با تاکید بر الگوگیری از شهدا بیان کرد:شهدا دارای اخلاق،روحیات و شخصیت خوبی بودند که ما از آنها باید الگو برداری کنیم.

,

یادواره شهید هاشمی پلدختر

, یادواره شهید هاشمی پلدختر,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به آیا و روایات،مقام و منزلت شهید را رفیع دانست و عنوان کرد:شخصی که خود خدا خریدار جانش باشد و امثال شهید هاشمی ها با جان خود از کیان انقلاب اسلامی دفاع کرده اند این واقعا یک ارزش است.

,

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به اینکه شهدا آبروی نظام هستند تصریح کرد:شهدا با مجهز کردن خود به سلاح بصیرت توانستند پوزه دشمنان نظام را به خاک بمالند .

,

یادواره شهید هاشمی پلدختر

, یادواره شهید هاشمی پلدختر,

وی با اشاره به تحقیقات رژیم صهیونیستی برای بررسی علت پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس ادامه داد:آنها پس از چند سال تحقیق و بررسی به چند جواب از قبیل اول پرچم سرخ حسینی،پرچم مهدویت وسوم اصل مترقی ولایت فقیه بیشتر دست پیدا نکردند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان گفت:تا زمانی که ملت ایران حول محور ولایت فقیه هستند هیچ دشمنی نمی تواند به آنها تعرضی داشته باشد.

,

یادواره شهید هاشمی پلدختر

, یادواره شهید هاشمی پلدختر,

وی با بیان اینکه در گذشته ما برای تهیه گلوله آرپیچی مشکل داشتیم اضافه کرد: بحمدالله با تدابیر حکیمانه فرمانده کل قوا امام خامنه ای و توانمندی جوانان ایرانی و هوشیاری ملت ،امروز ایران در عرصه توان موشکی به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده است.

,

یادواره

, یادواره,

جلیلیان تاکید کرد:دشمن با بررسی معادلات به این موضوع اذعان دارد که توان مقابله با ایران را ندارد زیرا اگر جنگی شروع کند ایران حداکثر در 10دقیقه به آنها پاسخ  پشیمان کننده ای خواهند داد.

,

یادواره شهید هاشمی پلدختر

, یادواره شهید هاشمی پلدختر,

وی با تاکید براینکه نسل جوان ما باید وصایای شهدا را مطالعه و سپس عمل کنند افزود:با وجود تهاجم فرهنگی و توطئه هایی که غرب برای جوانان ما برنامه ریزی کرده،عمل به وصایای شهدا از راهکارهای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه مذاکره و فالوده خوردن با کدخدا جواب نمی دهد یادآورشد:اشکالی بر تیم ایرانی به خاطر تلاش هایی که داشته اند وارد نیست ولی آمریکا کشور قابل اطمینانی نیست و به تعبیر سیاستمداران آمریکایی مثل سگ حار همیشه به دنبال حمله است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان خاطر نشان کرد:در امر اقتصادمقاومتی،فرهنگی و سایر مسائل کشور از شعار دادن باید پرهیز کرد و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عمل می توان به موفقیت های خوبی دست پیدا کرد و دشمنان را به مانند همیشه ناامید کرده و راه نفوذ آنها بسته می شود.

, مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان خاطر نشان کرد:در امر اقتصادمقاومتی،فرهنگی و سایر مسائل کشور از شعار دادن باید پرهیز کرد و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عمل می توان به موفقیت های خوبی دست پیدا کرد و دشمنان را به مانند همیشه ناامید کرده و راه نفوذ آنها بسته می شود.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه