اخبار داغ

مسئول کتابخانه های عمومی بشرویه خبر داد

کتابخانه بشرویه برتر استانی در سرانه امانت کتاب/ مشکل کمبود منابع کتب درسی داریم

کتابخانه بشرویه برتر استانی در سرانه امانت کتاب/ مشکل کمبود منابع کتب درسی داریم
مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه کمبود منابع کتب درسی را از مشکلات کتابخانه بشرویه برشمرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلات، کمبود شدید منابع کتاب درسی با علم روز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام بشرویه ، کتابخانه های عمومی بشرویه هر ساله رتبه دار فعالیت های مهم فرهنگی است و علی رغم مشکلات فضای ساختمانی یکی از کتابخانه های نمونه استانی و کشوری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه,

 

,

"مریم کیانی" در گفتگوی خبری با پیام بشرویه ،با اشاره به اینکه کتابخانه بشرویه در حوزه امانت کتاب رتبه برتر استانی را کسب کرده است گفت: تنها در دی ماه 3 هزار و 180 جلد کتاب امانت داده شده وطبق آمار، جز کتابخانه های برتر استان در سرانه امانت کتاب شده ایم.

, پیام بشرویه,

 

,

مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه افزود: در حال حاضر تعداد 2 هزار نفر عضو کتابخانه بشرویه هستند و از امکانات و کتب موجود بهره مند می شوند.

,

 

,

وی باا اشاره به اینکه در اجرای برنامه های فرهنگی و ابلاغی توانسته ایم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم هم گفت: برگزاری حدود 27 نشست کتابخوان، 4 نشست با محوریت اقتصاد مقاومتی و 67 نشست جمع خوانی  با همکاری آموزش و پرورش در مدارس و سطح اقشار از دیگر برنامه های پربار کتابخانه است که اثر بسیار خوبی در تقویت فرهنگ کتابخوانی نیز داشته است.

,

 

,

کیانی، اجرای مصوبات نشست های انجمن کتابخوان را از دیگر توفیقات برشمرد و  افزود:کتابخانه های عمومی بشرویه در اجرای مصوبات نشست های انجمن کتابخانه در استان نیز برتر است و از تعداد 30 مصوبه ای که از اول سال تا کنون تصویب شده تنها 3 مصوبه آن اجرایی نشده است.

,

 

,

 

,

مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه کمبود منابع کتب درسی را از مشکلات کتابخانه بشرویه برشمرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلات، کمبود شدید منابع کتاب درسی با علم روز است چرا که نظام آموزشی در حال تغییر است و نیاز است تا کتاب های کتابخانه نیز به روز شود که این امر حمایت و کمک مسئولان را می طلبد.

,

 

,

وی در ادامه بااشاره به اجرای برخی بهینه سازی ها در ساختمان کتابخانه هم گفت: تجهیز کتابخانه به سیستم گرمایشی،سرمایشی و برخی بهسازی ها در سال جاری انجام شد که حدود 80 میلیون تومان هزینه شده است.

,

 

,

کیانی به فرا رسیدن ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام نیز برنامه های مختلفی داریم و همچنین بخشودگی جرائم دیرکرد تحویل کتاب جز آن می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه