اخبار داغ

لغزندگی جاده باعث واژگونی خودروی پراید در سروآباد شد

لغزندگی جاده باعث واژگونی خودروی پراید در سروآباد شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد از واژگونی خودروی پراید در مسیر سروآباد به کامیاران و زخمی شدن راننده آن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامانات، ایوب غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در فصل سرما و یخبندان احتمال لغزندگی جاده را باید در نظر گرفت اظهار کرد: به محض اطلاع از واژگونی خودرو پراید و سقوط آن به پایین جاده در جاده سروآباد به کامیاران و نزدیک روستای دگاگا درسریعترین وقت ممکن فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات, اورامانات, اورامانات, ، ایوب غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در فصل سرما و یخبندان احتمال لغزندگی جاده را باید در نظر گرفت اظهار کرد: به محض اطلاع از واژگونی خودرو پراید و سقوط آن به پایین جاده در جاده سروآباد به کامیاران و نزدیک روستای دگاگا درسریعترین وقت ممکن فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.,

 

,

وی همچنین در مورد فرد حادثه دیده و جرایح وارده به وی گفت: در این سانحه رانندگی مالک خودروی پراید به نام کامران کریمیان 23 ساله که از ناحیه لگن و شکم دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، به بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل شد.

,

 

,

غلامی افزود: با پذیرش مجروح حادثه رانندگی دگاگا و انجام اقدامات لازم در اورژانس بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جهت ادامه درمان به بیمارستان بعثت در سنندج اعزام شد.

,

 

,

مدیر شبکه بهداشت سروآباد همچنین به رانندگان توصیه کرد: با توجه به فصل زمستان و احتمال لغزندگی مسیرهای ارتباطی به ویژه در مسیرهای روستایی و صعب العبور با سرعت مطمئنه و رعایت مقررات راهنمایی با داشتن زنجیر چرخ تردد کنند.

, .,

انتهای خبر/

, انتهای خبر/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه