اخبار داغ

خطیب جمعه رشتخوار:

ماه بهمن، نشان مقاومت و ولایت مداری ملت ایران است

ماه بهمن، نشان مقاومت و ولایت مداری ملت ایران است
خطیب جمعه شهرستان رشتخوار گفت: ماه بهمن ماهی بود که ملت عزیز و شریف ایران اسلامی توانستند، حکومت طاغوت را کنار و حکومت عدل الهی را بر پا کنند، این خود بزرگترین وظیفه ای است که هر مسلمان باید انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، حجت الاسلام مهدی بهره مند خطیب نماز جمعه شهرستان رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب شهرستان رشتخوار ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه آتش سوزی پلاسکو و قدر دانی از آتش نشانانی که در این حادثه جان فدایی کردند، افزود: آتش نشانان با ایثارگری و با وجود اینکه جانشان در معرض خطر آتش قرار دارد، جان خود را برای نجات دیگران به خطر می‌اندازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آغاز ماه بهمن، ماه محوریت و ولایت در کشور گفت: ماه بهمن ماهی بود که ملت عزیز و شریف ایران اسلامی توانستند، حکومت طاغوت را کنار و حکومت عدل الهی را بر پا کنند، این خود بزرگترین وظیفه ای است که هر مسلمان باید انجام دهد.

,

 

,

 

,

حجت السلام بهره مند در ادامه با تاکید بر اینکه ماه بهمن نشان مقاومت و ولایت مداری  مردم و ملت ایران است، اظهار داشت: انسان باید تمام تلاش خود را بکار گیرد تا حکومت برپا شده حکومت الهی باشد، امروز تنها راه عزت و استقلال کشور استقامت، مقاومت و نترسیدن از دشمن، آن هم با محوریت امام و رهبری و ولایت است وجز این هیچ راه دیگری وجود ندارد.

,

 

,

 

,

خطیب جمعه شهرستان رشتخوار در ادامه همچنین با برنامه های سازمان ملل اشاره کرد و افزود: امروز اگر برخی همچون سازمان ملل به دنبال کوتاه آمدن و حل مشکلات در برخی از کشورها هستند، تنها دلیل به واسطه مقاومتی است که از مردم می بینند. چرا که جز این هیچگونه رحم و مروتی از سوی آنها انجام نخواهد پذیرفت.

,

 

,

 

,

امام جمعه شهرستان رشتخوار در ادامه ضمن درخواست از مسئولین در توجه بیشتر به مشکلات مردم در کشور، تصریح کرد: طبق آمارهای رسمی از مرکز آمار ایران حدود 3 میلیون و 300 هزار نفر در کشور بیکار هستند، برخی از مسئولین در کشور به ارائه آمار ایجاد شغل به رفع مشکل بیکاری در کشور می پردازند، در حالی که اینگونه نیست، برخی از نهادها حدود 6 تا 7 ماه حقوق کرگران خود را پرداخت نکرده اند، مسئولین به رفع مشکلات مردم توجه بیشتری داشته باشند.

,

 

,

 

,

وی در پایان همچنین با اشاره به اینکه برجام باعث وارد شدن لطمات زیادی به کشور شده است، یاداور شد: با اجرای تعهدات کشور در قبال برجام 20 هزار سانترفیوژ به 5 هزار و 20 درصد اورانیوم غنی شده در کشور به 3 درصد کاهش پیدا کرد، و همچنین  قلب راکتور اراک با بتن پر شد، که این ها تنها جزئی از لطمات اجرای برجام در کشور بود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه