اخبار داغ

امام جمعه ساری:

مدیران بی‌تعهد بیت‌المال را مال‌البیت می‎دانند/ روند برخورد با مفاسد اقتصادی مناسب نیست

مدیران بی‌تعهد بیت‌المال را مال‌البیت می‎دانند/ روند برخورد با مفاسد اقتصادی مناسب نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یکی از عیب‌ها و نقص‌های مدیران بی‌تعهد این است که بیت‌المال را مال‌البیت می‎دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در اقتصاد مقاومتی باید مدنظر قرار گیرد، بحث مدیریت جهادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با اشاره به اینکه مدیریت اصلی جهان هستی توسط خداوند منان انجام می‎شود، افزود: بعد از مدیریت الهی توجه انسان به مدیریت انبیاء در عالم گیتی منعطف می‎شود.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه در مدیریت دین‌داری و داری علم بودن باید مدنظر قرار گیرد، افزود: این دو شرط اساسی برای مدیریت است.

این مسؤول یادآور شد: هر فردی اگر قرار است در نظام اسلامی منصبی در اختیار بگیرد باید دین‌دار و دارای علم باشد.

طبرسی با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات، ادامه داد: این طوری نیست که هر فردی با نصب پارچه و تبلیغات در انتخابات برنده شود.

وی ادامه داد: یکی از عیب‌ها و نقص‌های مدیران بی‌تعهد این است که بیت‌المال را مال‌البیت می‎دانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: در جامعه ما در حال حاضر شاهد فعالیت برخی مدیران هستیم که تعهد چندانی ندارند، املاک نجومی و حقوق نجومی نشان از عدم تعهد در مدیریت است.

این مسؤول تأکید کرد: گناه تخلف افراد نباید به گردن اسلام بیفتد، نارسایی‌ها به عهده ما است و اسلام در همه امور حساسیت ویژه‌ای دارد.

طبرسی با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط برخورد با مفاسد، اظهار کرد: این همه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادی دغدغه داشتند، برخورد می‌شود ولی مناسب نیست، رسیدگی به این‌گونه پرونده‌ها خیلی وقت‎گیر است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه