اخبار داغ

امام جمعه شهرری:

قوه قضائیه برای بررسی علل وقوع حادثه در ساختمان پلاسکو اقدام جدی کند

قوه قضائیه برای بررسی علل وقوع حادثه در ساختمان پلاسکو اقدام جدی کند
امام جمعه شهرری گفت: پس از وقوع حادثه در ساختمان پلاسکوی تهران مسؤولان سریعا در محل حادثه حاضر شدند که جای تقدیر و تشکر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری ، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم و مسؤولان در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: انسان در سایه تقوا می تواند به همه نیکی ها دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

شاهچراغی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که فرموده اند؛ اگر کسی برای خاموش کردن آتش و فرو نشاندن سیل کمک کند قطعا جایگاهش بهشت است، گفت: پس از وقوع حادثه در ساختمان پلاسکوی تهران مسؤولان ذیربط سریع در محل حادثه حاضر شدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

,

وی افزود: شهردار تهران در هنگام وقوع حادثه در تهران حضور نداشت که به محض اطلاع از این فاجعه مسافرت خود را نیمه رها کرده و با حضور در محل وقوع حادثه، مدیریت بحران را بر عهده گرفت.

,

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمان دادند ابعاد حادثه بررسی شود، گفت: مدیران و مسؤولان باید پس از عملیات امدادرسانی نسبت به بررسی علل وقوع حادثه اقدام کنند و قوه قضائیه نیز لازم است به صورت جدی ورود کند.

,

شاهچراغی در ادامه بیان کرد: ماه های دی و بهمن برای مردم ایران دنیایی از خاطره های فراموش نشدنی است زیرا به پیروزی انقلاب اسلامی در این ایام تمام توطئه های دشمن نقش برآب شده است.

,

وی تصریح کرد: برای به دست آوردن این انقلاب خون های زیادی ریخته شده و سختی های زیادی بر ملت ایران وارد شده و لذا در حفظ دستاوردهای انقلاب باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و آنچه که با سختی به دست آورده ایم نباید آسان از دست بدهیم.

,

امام جمعه شهرری با بیان اینکه امروز تمام تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور است، اظهار داشت: وحدت و همدلی در بین اقشار مختلف مردم و مسؤولان و همچنین گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری از عوامل حفظ و بقای انقلاب است.

,

شاهچراغی گفت: امروز اوباما از کاخ سفید خارج می شود ولی با جنایاتی که انجام داد، کارنامه سیاهی از خود به جا گذاشته است.  

,

وی با بیان اینکه هفتاد درصد از مردم بحرین شیعه و عاشق امام خامنه ای هستند، تصریح کرد: انگلیس برای غارت نفت بحرین در امورات این کشور دخالت می کند و آل خلیفه که به دنبال ایجاد امپراطوری بزرگ است گوش به فرمان انگلیس داده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه