اخبار داغ

بازار هفتگی تولم‌شهر به جنب رودخانه این شهر انتقال یافت +عکس

بازار هفتگی تولم‌شهر به جنب رودخانه این شهر انتقال یافت +عکس
پس از مدت ها بلاخره بازار هفتگی تولم شهر از وسط شهر به کنار رودخانه منتقل شد تا ترافیک داخل شهر سبک تر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر: وجود بازار هفتگی در استان گیلان سنتی است خوب که گذشته به جا مانده و مردم روستاهای گیلان برای ارائه محصولات خود به این بازار های هفتگی رجوع میکردند،قیمت مناسب،در دسترس بودن کالا و رقابت را میتوان نمونه هایی از موفقیت این بازارها دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران خبر,

با پیشرفت شهرسازی و بافت شهری به مرور زمان جایگاه بازار هفتگی در بین فروشندگان و خریداران تغییر کرد و این بازار مخصوص فروشندگان روستایی نبود و فروشندگان زیادی از این بازار ها استفاده میکردند که باعث شد فضایی که بازار در شهر اشغال میکند آزار دهنده شود و باعث ایجاد سد معبر شود.

,

برای نمونه بازار شهر فومن که در جاده فومن به ماسوله قرار داشت ،صبح روز شروع بازار مردم و مسافرین با دردسر های فراوانی رو به رو بودند که بزرگترینشان ترافیک و کندی حرکت خودرو ها بود که خوشبختانه محل این بازار به خوبه تغییر پیدا کرد.

,

بازار هفتگی تولم شهر  که یکی از قدیمی ترین بازار های استان گیلان است مدتهاست پنجشنبه ها باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان،مسافان و عابران می شد که بلاخره پس از فراز و نشیب های بسیار  به  جنب رودخانه این شهر انتقال یافت.

,

البته به دلایل مختلف مثل نبود جای پارک و عادت نکردن مردم به جایگاه جدید بازار امروز خیابان های اطراف بازار بسیار شلوغ و با ترافیک همراه بود که امیدواریم این مسئله حل شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه