اخبار داغ

به مناسبت شهادت آتش نشانان؛

ماموریت آتش نشانان این بار با شهادت رقم خورد

ماموریت آتش نشانان این بار با شهادت رقم خورد
مردم بروجرد جمعه شب با روشن کردن شمع و برگزاری مراسمی یاد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را گرامی داشتند، آتش نشانانی که ماموریتشان این بار با شهادت رقم خود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بازتاب بروجرد  در آخرین روز دیماه بود که خبری تلخ ملت ایران را داغدار کرد، آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران و در نهایت فرو ریختن آوار و شهادت شماری از آتش نشانان که برای نجات جان دیگران وارد این حادثه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بازتاب بروجرد,  بازتاب بروجرد,   در آخرین روز دیماه بود که خبری تلخ ملت ایران را داغدار کرد، آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران و در نهایت فرو ریختن آوار و شهادت شماری از آتش نشانان که برای نجات جان دیگران وارد این حادثه شدند.,

 

,

حادثه آنقدر تلخ و عظیم بود که بعد از گذشت دو روز هنوز ملت ایران مات ومبهوت هستند و قلب ها در سوگ آتش نشانان مظلوم و فداکار، پُر از درد است.

,


بعد از انتشار خبر این حادثه تک تک ملت ایران با شماره 125 تماس گرفتند و خبر از سوختن قلبهایشان در سوگ آتش نشانانی که مظلومانه در زیر هزاران تُن آهن و سنگ و خاک ماندند را دادند.

,
,


امروز در بسیاری از شهرهای کشور مراسم گرامیداشتی برای شهدای آتش نشان برگزار شد که این مراسم نیز در بروجرد و با حضور گسترده و خود جوش مردم برگزار شد.

,
,


امشب بروجرد حال و هوایی خاص داشت و مردم این شهر با تجمع در مقابل ایستگاه آتش نشانی در خیابان بهار مراسم گرامیداشتی را برگزار کردند، تجمع مردمی که با اشک هایشان قلب آتش گرفته آتش نشانان را خاموش کردند.

,
,


مردمی وفادار و نوع دوست که به پاس قدردانی از زحمات آتش نشانان و برای التیام درد دل خود در مقابل آتش نشانی تجمع کرده بودند.

,
,


در این حرکت خود جوش بسیاری از شرکت کنندگان با روشن کردن شمع و نثار صدها شاخه گل یاد همه شهدای آتش نشان این حادثه بزرگ را گرامی داشتند.

,
,


امشب خانواده های کارکنان آتش نشانی بروجرد دریک حرکت زیبا در کنار همسران و فرزندان خود در محل ایستگاه آتش نشانی خیابان بهار حضور داشتند و با خانواده های آتش نشانان شهید همدردی کردند.

,
,


به راستی چه سخت و دردناک است، آتش نشانانی که برای نجات و کمک همیشه در صحنه حادثه حضور داشتند، این بار طمع آتش دو چندان شد و در کنار شعله های آتش و فروریختن این ساختمان جان خود را از دست دادند.

,
,


آری پاداش رشادتها، شجاعت، فداکاری و کمک به هم نوع در نزد خداوند شهادت بود که نصیب آتش نشانان غیور پایتخت شد.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه