اخبار داغ

اعتراف تلخ داوری

اعتراف  تلخ داوری
دنیل داوری با آرامش از شکست خود در کسب اعتماد کارلوس کی روش صحبت می کند. او نتوانست آنگونه که شایسته بود درون دروازه تیم ملی ایران بدرخشد تا شماره یک تیم ملی ایران به تن رحمان احمدی نقش ببندد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناداوری که شکست تلخی را در پایان بوندس لیگا همراه آینتراخت برانشوایگ تجربه کرد، فصل آینده را راهی سوئیس خواهد شد تا زیر نظر میشائیل اسکیبه در گراس هاپرز بازی کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
او در گفتگویی با کانال تلویزیونی اشپورت وان از اولین تجربه ی جام جهانی خود و نخستین بازی تیم ملی ایران مقابل نیجریه صحبت کرد:" البته من خیلی دوست دارم که درون دروازه ی تیم ملی ایران قرار بگیرم اما اینکه در برزیل حضور دارم و می توانم جام را از نزدیک تجربه کنم برایم افتخار بزرگی است."
,
در آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران در میان تعجب علیرضا حقیقی دروازه بان سوم ایران، مقابل ترینیداد بازی کرد و با توجه به رقابت نزدیک داوری و احمدی برای حضور ثابت درون دروازه، به نظر می رسد تصمیم کارلوس کی روش برای شماره یک تیم ملی ایران، رحمان احمدی باشد.
,
اما دروازه بان 26 ساله ایران، احساس ناامیدی از این موضوع نمی کند، او ادامه می دهد:" همه چیز برای ما به خوبی پیش می رود و همه هر کاری که بتوانند برای تیم انجام می دهند این یک شانس بزرگ برای ما است
,
اگر بتوانیم به دور بعدی صعود کنیم این یک دستاورد فوق العاده برای ما خواهد بود. با روحیه تیمی بالا در جام حاضر می شویم و می توانیم باعث شگفتی همه شویم."
,
تیم ملی ایران ساعت 23:30 دقیقه امشب باید در نخستین بازی، به مصاف نیجریه برود.
,
 
,
انتهای خبر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه