اخبار داغ

در سکوت سرد مسئولان:

سردار بوکان برای فرار از بحران مالی جشن گلریزان گرفت

سردار بوکان برای فرار از بحران مالی جشن گلریزان گرفت
مراسم گلریزان و کمک به تیم سردار بوکان یک شنبه شب (سوم بهمن ماه) با حضور جمعی از صاحبان صنایع و خیرین این شهر در تالار رازاوه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، مراسم گلریزان و کمک به تیم سردار بوکان یک شنبه شب (سوم بهمن ماه) با حضور جمعی از صاحبان صنایع و خیرین این شهر در تالار رازاوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

این مراسم در حالی برگزار شد که تمرینات سردار به علت مشکلات عدیده مالی و بنا به نظر سرمربی تیم به حالت تعطیل در امده است.

,

کمبود بودجه و بدهکاری سرسام آور شهرداری در سال جاری به عنوان اصلی ترین حامی سردار و همچنین نبود اسپانسردر نهایت کادر فنی تیم را مجاب به گرفتن تصمیمی کرد که می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده بازی های سردار در لیگ داشته باشد.

,

سرمربی سردار بوکان روز چهارشنبه گذشته ضمن اعلام تعطیلی تمرینات سردار به خبرنگاران گفته بود: قرار بود بعد از بازی با شهرداری همدان مبلغی به تیم تزریق شود که الان سه روز است از آن ماجرا می گذرد اما هیچ خبری نیست.

,

قربانی در پایان گفت: بازیکنانم بخاطر من و مردم خونگرم بوکان سر تمرین حاضر می شدند و باتمام توان در بازی ها بازی می کردند، اما حالا تمرینات را تعطیل کردیم و از مسئولین می خواهم که مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و اگر واقعا قصد دارند تیمداری کنند، از بازیکنانشان حمایت کنند.

,

سرداری که به خاطر تبلیغات انتخاباتی تشکیل و با زد و بند های سیاسی پا به مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور نهاد دیری نپاید که با مشکلات عدیده ای از قبیل مالی رو به رو شد.

,

با پیروزی نماینده در انتخابات مجلس که مهم ترین حامی سردار در فصل گذشته مسابقات بود هواداران بوکانی امید داشتند که فصل جدید را بدون مشکلات مالی آغاز و به پایان برسانند.

,

اما با کنار کشیدن نماینده از تیم داری بعد از انتخابات و واگذاری سردار به شهرداری پیش از آنچه هواداران انتظارش را داشته باشند تیم محبوب خود را غرق در مشکلات مالی دیدند.

,

هر چند بنا به گفته رئیس هیت مدیره سردار، شورا و شهرداری بوکان طی این مدت با وجود مشکلات عدیده مالی کمک های شایان توجهی به سردار برای برون رفت از مشکلات انجام داده اند ولی به واقع تنها شهرداری و شورای شهر در این مهم دخیل نبوده بلکه همه ارگانهای شهری باید برای موفقیت سردار پای کار باشند.

,

حال تیم فوتبال سردار بوکان که بعد از دو فصل حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور روزهای پر فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته و در آستانه کسب افتخاری تاریخی قرار دارد خود را در میان باتلاق بی پولی می بیند که هر روز روحیه بازیکنان را می بلعد

,

در این میان حمایت نکردن مسئولان ارشد شهرستانی از تیم محبوب سردار که اکنون به نمادی ورزشی برای جوانان این خطه از ایران اسلامی تبدیل شده، هواداران و مسئولان باشگاه را وا داشت تا جهت برون رفت از این مشکلات برای تیم محبوب خود دست به دامان خیرین و صاحبان صنایع بوکان شوند.

,

در این همایش سه ساعته که جای خالی مسئولان ارشد شهرستانی کاملا مشهود و نمایان بود خیرین و همچنین صاحبان صنایع بوکان همانند دیگربرنامه های خیرخواهانه پای کار آمده و به یاری محبوب ترین تیم ورزشی منطقه شتافتند تا درهفته های پایانی لیگ شاهد کاهش مشکلات مالی سردار و به دنبال آن ایجاد شور و نشاط در جامعه باشند.

,

بی گمان سردار با حمایت خیر خواهانه خیرین و کمک هواداران پرشورش به راه خود ادامه خواهد داد و دیگر بازیچه مسئولانی نخواهد شد که برای موفقیت خود شور و نشاط و همچنین احساسات مردم و جوانان یک شهر را به بازی می گیرند.چ

,

 

,

,

, ,

انتهای پیام/

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه