اخبار داغ

شهید سبحان فتح الهی/

مبارزه برای کوتاه کردن سایه شوم افکار پلید ضدانقلاب

مبارزه برای کوتاه کردن سایه شوم افکار پلید ضدانقلاب
شهید سبحان فتح الهی سلاح مقابله با دیو جهالت را به دست گرفت و مردانه از باورهایش دفاع کرد تا سایه شوم افکار و باورهای پلید عناصر ضدانقلاب را از سر مردم سرزمینش کوتاه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، شهید سبحان فتح الهی فرزند فتح الله در روز دهم فروردین ماه سال 1365 در روستای کیمنه از توابع شهرستان پاوه در خانواده ای متدین و انقلابی دیده به جهان گشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

به دلیل بمباران مکرر روستاهای مرزی توسط جنگنده های رژیم بعث عراق، خانواده سبحان تصمیم می گیرند به روستای قلعه جی سروآباد مهاجرت کنند و در این روستا ساکن شوند.

,

 

,

سبحان تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در روستای قلعه جی پشت سر می گذارد و بعد از مدتی مشغول به کار می شود تا به این ترتیب کمک خرج خانواده اش باشد.

,

 

,

سبحان با مدرک تحصیلی پایان دوره راهنمایی، در سال 1384 به عضویت سپاه پاسداران شهرستان سروآباد در می آید و به عنوان راننده پایه یک در گردان امام سجاد(ع) مشغول خدمت می شود.

,

 

,

سبحان بعد از سه سال عضویت در سپاه شهرستان سروآباد، در سال 1387 ازدواج  می کند که ثمره این ازدواج دختری است به نام زهرا.

,

 

,

شهید سبحان فتح الهی در اخلاق، دینداری، صداقت، وفای به عهد، مردم داری شهره خاص و عام بود و حسن شهرتش از ایشان چهره ای قابل احترام در بین مردم ساخته بود. شهید فتح الهی سلاح مقابله با دیو جهالت را به دست گرفت و مردانه از باورهایش دفاع کرد تا سایه شوم افکار و باورهای پلید عناصر ضدانقلاب را از سر مردم کوتاه کند.

,

 

,

سرانجام  این  مرد بزرگ در روز بیست و هشتم تیرماه سال 1390 بر اثر برخورد با تله انفجاری عوامل استکبار در محور دگاگا ـ ژریژه  در منطقه کوسالان از توابع شهرستان سروآباد آسمانی شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای شهرستان مریوان به خاک سپرده شد.

,

 

,

شهید فتح الهی در عین حال که مردی مهربان و شوخ طبع بود، اما سینه اش از مردانگی و شجاعت لبریز بود. جوانی مومن و اهل دل که در بین مردم به صداقت و درستکاری شهره بود و مورد اعتماد و اعتنای مردم بود و پیوسته با مظاهر بی دینی و فساد در ستیز بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه