اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد

ایجاد ۱۵۰ هزار شغل در کشور توسط سازمان بسیج سازندگی

ایجاد ۱۵۰ هزار شغل در کشور توسط سازمان بسیج سازندگی
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج از سال ۹۲ وارد اقدام شده است و با انجام طرح‌ها و برنامه‌های گسترده ۱۵۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ سردار نعمان غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج از سال ۹۲ وارد اقدام شده است و با انجام طرح‌ها و برنامه‌های گسترده ۱۵۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده است.

 وی گفت: در صنایع کوچک و صنایع تبدیلی موفقیت‌های خوب به دست آورده‌ایم و حاضریم برای توسعه حجم کاری و وسعت آن تمام امکانات، منابع و ظرفیت‌های بسیج را در اختیار دولت قرار بدهیم.

غلامی با اشاره به صنایع تبدیلی، بیان کرد: با پیگیری قطب‌های صنایع تبدیلی برای محصولات که ضایعات دارد و باعث ایجاد مشکلات برای کشاورزان و تولید کندگان می‌شود، حداقل در هر شهرستان یکی را بارکد کنیم.

وی تأکید کرد: با معرفی الگوهای موفق به شیوه‌های مختلف، زمینه ترویج و تکثیر این الگوها هستیم، تا با رویکرد مردمی، منابع  و حمایت‌های مردمی بتوانیم در این راستا قدم برداریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بابیان حضور گسترده بانوان در عرصه اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: هر جا بانوان ورود پیدا کرده‌اند با پشتیبانی‌های خود باعث ایجاد مشاغل موفق‌تری در جامعه شده‌اند و در صنایع تبدیلی و صنایع‌دستی با توجه انگیزه، علاقه، مدیریت و احساس مسئولیت  خود زمینه تولید اشتغال در کشور می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی گفت: الگوی مصرف کالای ایرانی زیرساخت تولید مصرف داخلی است و هرچقدر فرهنگ داخلی را برای تولید مصرف توسعه بدهیم، باعث ایجاد شغل در کشور می‌شویم و هر 5 میلیون تومانی که کالای وارداتی خارجی انجام می‌شود، یک اشتغال برای خارجی‌ها ایجاد و یک اشتغال در داخل کشور از بین می‌رود و اگر می‌خواهیم تولید داخلی رونق بگیرد باید سبک زندگی ایرانی، اسلامی را با مصرف کالای داخلی توسعه بدهیم.

غلامی با اشاره به نقش رسانه‌ها در اقتصاد مقاومتی بیان کرد: رسانه‌ها نقش اول را در معرفی الگوها و ظرفیت‌ها و فضاسازی برای تولید و مصرف کالای داخلی ر ابر عهده‌دارند و امروز وظایف رسانه‌ها در مطالبه گری برای  تحقق منویات مقام معظم رهبری باید گام اول باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی مقام معظم رهبری امسال را سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام‌گذاری کردند و این به خاطر این‌که درزمینه اقدام و عمل اقتصاد کشور توسط دستگاه‌ها اقدامات خاص صورت نگرفته است و مطالبه‌ی این اقدامات و عمل‌ها با تمام دستگاه‌ها، آمار و ارقام دقیق بر عهده رسالت رسانه‌ها است.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه