اخبار داغ

با حضور معاون استاندار تهران؛

نخستین مجمع خیرین سلامت شهرستان ری برگزار شد/گزارش تصویری

نخستین مجمع خیرین سلامت شهرستان ری برگزار شد/گزارش تصویری
نخستین مجمع خیرین سلامت شهرستان ری با حضور معاون استاندار تهران، مدیرعامل مجمع خیرین استان و جمعی از معتمدین و خیرین سلامت در تالار توسکا شهرری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باقرشهرنیوز نخستین مجمع خیرین سلامت شهرستان ری عصر امروز با حضور هدایت اله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، مسعود توانا مدیرعامل مجمع خیرین استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین استیری امام جمعه فشافویه، سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ و جمعی از بخشداران، مدیران، معتمدین و خیرین سلامت شهرستان در تالار توسکا شهرری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

 

,

دکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در حاشیه این مراسم به خبرنگار باقرشهرنیوز گفت: این مجمع با هدف یکپارچه سازی خیرین، جلب مشارکت و مدیریت کمک های احتمالی برگزار شده است تا شاهد ارتقا و بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان در آینده ای نزدیک باشیم.

, باقرشهرنیوز ,

وی با اشاره به میهمانان و افراد حاضر در مراسم هم گفت: مدیران و مسئولین ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان، بخشداران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرها، ائمه جمعه و جماعت، صنعتگران، اهالی رسانه، هنرمندان و جمع کثیری از معتمدین و خیرین سلامت شهرستان در این مجمع عمومی دعوت شدند تا هرکدام به نحوی در راستای تحقق اهداف ما یاری رسان باشند.

,

تاجیک خاطرنشان کرد: مجمع خیرین سلامت شهرستان ری به تازگی تشکیل شده است تا خود را به خیرین و معتمدین شهرستان بشناسد؛ اولویت های اصلی بهداشت و درمان شهرستان ری اعم از شهرهای باقشهر، کهریزک، حسن آباد، قیامدشت، مرکزی و با همکاری دوستان به طور کامل شناسایی شده است و امیدواریم کمک های احتمالی که در این مجمع جمع می شود را به سوی این اولویت ها روانه کنیم، جلسات اعضای هیئت مدیره هم ماهانه برحسب نیازها تشکیل خواهد شد.

,

گزارش تصویری:

, گزارش تصویری:,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه