اخبار داغ

همزمان با نزدیک شده ایام الله دهه فجر؛

برگزاری مسابقه عکس با موضوعیت شور انقلاب در مراوه تپه برگزار خواهد شد

برگزاری مسابقه عکس با موضوعیت شور انقلاب در مراوه تپه برگزار خواهد شد
رئیس سازمان تبلیغات مرواه تپه گفت؛ باید دستاورد ها و برکات ایران اسلامی در طول این 39 سال را با استفاده از ابزار های مختلف از جمله ابزار رسانه به گوش جهانیان برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه از برگزاری مسابقه عکس با موضوعیت شور انقلاب در بین آحاد مردم شهرستان مراوه تپه بمناسبت ایام الله دهه ی مبارکه فجر که با همکاری و مشارکت اداره تبلیغات اسلامی ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و اظهار کرد: یکی از وظایف عمده ای که ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم اینست که سعی و تلاش کنیم که پیام انقلاب اسلامی ، مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) و دستاورد ها و برکات ایران اسلامی در طول این 39 سال را با استفاده از ابزار های مختلف از جمله ابزار رسانه به گوش جهانیان برسانیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

حجت الاسلام امیر شاهی اظهار داشت: یکی از راه هایی که ما میتوانیم پیام انقلاب اسلامی ، دستاورد ها و برکات ایران اسلامی را برای جهانیان و بصورت ویژه برای نسل نوجوان و جوان خود بیان کنیم ایجاد نشست های صمیمی ، جلسات روشنگری ، گفتمان های دینی ، بازگویی خاطرات انقلاب ، برگزاری مسابقات مختلفی چون نقاشی – عکس های انقلابی – کتابخوانی - قصه گویی – ورزشی و ... ، بویژه در ایام الله دهه ی مبارکه فجر است .

,

وی در ادامه ابراز نمود: لذا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه نیز بر خود لازم میداند تا با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با ایجاد یک مسابقه عکس با موضوعیت شور انقلاب بمناسبت ایام الله دهه ی فجر و پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان در سال 1357 در بین آحاد مردم شهرستان مراوه تپه همراه با اهداء جوایز ارزنده برگزار کند .

,

دهه فجر

, دهه فجر, دهه فجر,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه در پایان خاطر نشان شد: مردم عزیز شهرستان مراوه تپه می توانند آثار خود ( حداقل 3 اثر همراه با مشخصات کامل نام و نام خانوادگی ) را تا روز یکشنبه  مورخه 17 / 11 / 95 به آدرس پستی ( ایمیل ) : [email protected] و یا از طرق کانال تلگرامی به شماره تلفن 09017975026 آقای رضا جامی  ارسال کنند . لازم به ذکر است در پایان قرعه کشی به 12 عکس برگزیده 12 جایزه ارزنده بمناسبت گرامیداشت 12 بهمن سال 1357 اعطاء خواهد شد .

, [email protected],

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه