اخبار داغ

فعال دانشجویی گلستان مطرح کرد؛

انتظار از رییس جمهور دولت اسلامی درمقابله با فساد / مانند علی(ع) برادرت را با آهن داغ نمیسوزانی، لااقل نشانش بده

انتظار از رییس جمهور دولت اسلامی درمقابله با فساد / مانند علی(ع) برادرت را با آهن داغ نمیسوزانی، لااقل نشانش بده
دولت تدبیر و امید مدعی است، شفافیت و مبارزه با فساد از الویتها و دغدغه های اصلیش می باشد طرفداران رییس جمهور، بارها در سخنان خود دولت قبل را متهم به فساد کردند اما امروز شاهدیم ریس جمهور در مقابل فساد برادرخود سکوت کرده است. بهتر است حسن روحانی آهن داغی که علی(ع) به عقیل نشان داد را به حسین فریدون نزدیک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از« دانشجو سلام» از مدتها قبل کارشناسان و فعالین سیاسی و اقتصادی راجع به تخلفات مالی حسین فریدون  برادر رییس جمهور مسائلی را مطرح و موارد متعددی را بیان کردند تا آنکه معاون اول قوه قضایه از ارتباط حسین فریدون با بدهکاران بزرگ بانکی پرده برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, « دانشجو سلام»,

با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید شفافیت و مبارزه با فساد را شاخصه دولت خود خوانده و طرفداران حسن روحانی بارها در سخنان خود دولت قبل را متهم به فساد کردند حال این سوال جدی مطرح است، چرا امروز رییس جمهوری در مورد فساد و تخلفات برادر خود سکوت کرده است. بهتر است وی، آهن داغی که علی(ع)  به عقیل نشان داد را تنها به فریدون نزدیک کند.

,

با توجه به اهمیت این موضوع و مطالبه مردم و جامعه دانشگاهی از رییس جمهور، خبرنگار «دانشجو سلام» در گفتگو با سجاد شعبانی از فعالین دانشجویی در این مورد انتظار جامعه دانشگاهی را جویا شد.

,

سجاد شعبانی، مبارزه با فساد و علی الخصوص مبارزه با فساد اقتصادی و اداری را از الزامات هر دولت خواند که می تواند بر روی تفکر مردم نسبت به آن دولت اثر گذار باشد و در درجه اول این مسئله  به نوعی، عمل به تکلیف شرعی دولت اسلامی است و شاید اجحاف در آن کوتاهی در حق جامعه اسلامی بوده است.

,

وی گفت: طی چند سال اخیر معضلی به نام فساد اقتصادی در دولت های ایران رخنه کرده است که گاها لابی هایی در دولت، مانع از ورود قوه قضاییه به پرونده آنها می شود.

,

این فعال دانشجویی، در خصوص تخلفات برادر رییس جمهور اظهار داشت: متاسفانه علی رغم تمامی تذکرات از طرف مسئولان قوه قضاییه که در آخرین مورد آن حجت الاسلام و المسلمین اژه ای؛ معاون قوه قضاییه به ارتباط میان دانیال زاده ( بدهکار 2600 میلیاردی) و حسین فریدون علنی اشاره می کند و آن ارتباط را مشهود می خواند اما همچنان از طرف دولت و شخص رییس جمهور هیچ واکنشی به این اتهامات مشاور ویژه رییس جمهور مشاهده نکرده ایم.

,

وی گفت: کمترین انتظار از رییس جمهور منتخب این است که لااقل در این مورد روزه سکوت خود را بشکند و به قوه قضاییه اجازه دهد تا به صورت قانونی با برادر خود برخورد نماید تا موجب حفظ اعتبار دولت اسلامی در میان مردم گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه