اخبار داغ

امام جمعه شهرستان قدس:

بهانه به دست دشمنان ندهیم/ دشمن با بهره جویی از حواشی هر حادثه به دنبال نفوذ به قلب مردم است

بهانه به دست دشمنان ندهیم/ دشمن با بهره جویی از حواشی هر حادثه به دنبال نفوذ به قلب مردم است
میراحمدی: جانفشانی های آتش نشانان و نیروهای امدادی کشور را باید تحسین کرد و به یاد نگاه داشت و درکنار آن باید حادثه ساختمان پلاسکو را به درسی بزرگ برای دقت و نظارت همه جانبه در مسائل عمرانی و حادثه خیز کشور تبدیل کرد و نمیتوان به سادگی از کنار تجربیات بزرگ این حادثه گذر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم امیراحمدی، امام جمعه شهرستان قدس، در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان اظهار کرد: همه ی شما را به رعایت تقوای الهی دعوت میکنم که همین تقواست که شما را به سر منزل مقصود خواهد رسانید و از شر بلایا و گرفتاری های روحی رهایی می بخشد.
وی در ادامه با اشاره به تاثیرات حسن خلق و خوشرویی در مومنان در برابر یکدیگر و ددر سطوح مختلف جامعه گفت: رعایت تواضع و فروتنی در برابر برادران و خواهران مومن بسیار اکری نیکو و در برابر خداومند دارای پاداش های معنوی بسیار زیاد است و بسیار در سیره ی پیامبر و اولیاء خداوند، حفظ شئونات و اخلاق و مهرورزی به دیگر برادران مومن پیشنهاد شده است.
میراحمدی همچنین افزود:ما مومنین باید با درک اهمیت این صفات اخلاقی و دیگر نکاتی مانند صبر و توکل، همت و قناعت و … به تقویت این صفات ارزنده بپردازیم و روز به روز به سوی کمالات اخلاقی قدم برداریم.
امام جمعه شهرستان قدس در پایان خطبه اول نماز جمعه این هفته همچنین به خواص فردی و اجتماعی سلام کردن و احترامات متقابل مومنان به یکدیگر خاطر نشان کرد: خوشرویی و حسن خلق در نهایت باعث وحدت در جامعه ی اسلامی میشود و اسلام دریچه ی بزرگی از حمبت را در قلب یکایک مسلمانان قرار داده که نهایت ندارد و روز به روز شهره ی آن در جهان طنین انداز تر می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم امیراحمدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان قدس نیز ایتدا به بحث سازه نماز جمعه شهرقدس اشاره و عنوان کرد: تاکنون بیش از 60 میلیارد ریال هزینه صرف ساخت این سازه مقدس و نماد وحدت و قرارگاه عبادی سیاسی شهرستان شده است که کمک های مسئولان ارجمند و خیرین بزرگوار را ارج مینهیم و امیدواریم این سازه به زودی زود تکمیل شود تا بتوانیم از محل اصلی مصلی نماز جمعه بهره برداری کنیم.
حادثه پلاسکو بهانه های بسیاری به دست دشمنان برای نفوذ به قلب مردم داد
وی همچنین در رابطه با حادثه اخیر فروریختن ساختمان پلاسکو تهران تاکید کرد: در هنگام وقوع چنین وقایعی باید وحدت کشور و مسئولان دوچندان شود و نباید به دست دشمنان بهانه بدهیم چرا که دشمنان ایران و اسلام، به دنبال فرصت های کوچک و بزرگ برای نفوذ به قلب مردم هستند و با بهره جویی از حواشی هر حادثه، دین مردم را نشانه گرفته اند.
حجت الاسلام میراحمدی ادامه داد: جانفشانی های آتش نشانان و نیروهای امدادی کشور را باید تحسین کرد و به یاد نگاه داشت و درکنار آن باید حادثه ساختمان پلاسکو را به درسی بزرگ برای دقت و نظارت همه جانبه در مسائل عمرانی و حادثه خیز کشور تبدیل کرد و نمیتوان به سادگی از کنار تجربیات بزرگ این حادثه گذر کرد.
امام جمعه شهرستان قدس در پایان خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این نیز، قرار گرفتن در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و متذکر شد: پیروزی انقلاب اسلامی مدیون و مرهون جانفشانی های بسیار زیاد مردم و بزرگان دین و حمایت و همراهی و وحدت آحاد مختلف مردم بود و قطعا در سایه وجود رهبری و ولایت پذیری مردم رخ داد و تا امروز آثار و برکات این انقلاب تاریخی در خاطر جهانیان باقی مانده و بیداری اسلامی را کلید زده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر,
,
,
,
,
, حادثه پلاسکو بهانه های بسیاری به دست دشمنان برای نفوذ به قلب مردم داد,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه