اخبار داغ

هم‌زمان با دهه مبارک فجر/

75برنامه در دهه فجر از سوی سپاه ناحیه گرمی برگزار می شود

75برنامه در دهه فجر از سوی سپاه ناحیه گرمی برگزار می شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی گفت: در ایام دهه فجر بیش از 75 عنوان برنامه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیفار، سرهنگ حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی اظهار کرد: در ایام دهه فجر بیش از 75 عنوان برنامه به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و آینده‌سازان کشور، در این شهرستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و ناحیه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، افتتاح سالن صالحین، همایش اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا، نشست سیاسی، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح پایگاه مقاومت و مسابقات ورزشی در شهرستان از برنامه‌های شاخص این دهه در شهرستان گرمی است.

,

 

,

نوری خاطرنشان کرد: تداوم انقلاب اسلامی و اهداف تعیین شده در این انقلاب نیازمند حفظ و پاسداری مردم و رهبری از ارکان نظام و راه امام خمینی(ره) است که این نکته مهم باید به منظور انجام اقدامات لازم در این زمینه در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی تصریح کرد: آن چیزی که باید در کنار برگزاری این مراسم‌ها و جشن‌ها به آن توجه داشت ضرروت حفظ وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان و ایجاد پیوند میان نسل‌های انقلاب است چرا که انقلاب اسلامی ایران تحقق واقعی انقلاب مردمی در جهان است.

,

/انتهای پیام

, /انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه