اخبار داغ

نارضایتی شهروندان زرین دشتی از مخابرات

نارضایتی شهروندان زرین دشتی از مخابرات
قطعی خطوط ارتباطی و اینترنتی در مناطقی از شهر حاجی آباد که این روزها با توجه به بارش های اخیر روند صعودی به خود گرفته؛ نارضایتی شهروندان را از خدمات مخابرات در این شهرستان در پی داشته و آنان را کلافه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از زرنوشت شهروندان زرین دشت مدت زمان زیادی است از عدم رسیدگی و توجه شرکت مخابرات به مشکلات خرابی تلفن و عدم پاسخگویی این اداره صدایشان در آمده است آنها معتقدند با ثبت و اعلام خرابی شماره تلفن خود در سیستم خرابی تلفن هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و حتی زمانی که به اداره مخابرات هم مراجعه می کنند مدت زمان زیادی طول میکشد تا برای بررسی مشکلشان اقدام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرنوشت ,

شماری از شهروندان زرین دشتی  در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری زرنوشت با اظهار نارضایتی از وضعیت نامطلوب خدمات تلفن گفتند: برای رفع این معضل با مخابرات تماس می گیریم ولی متاسفانه پاسخگویی مناسبی انجام نمیشود.

, پایگاه خبری زرنوشت,


یکی از شهروندان فرسودگی، پوسیدگی و از بین رفتن عمر مفید کابل ها و خطوط ارتباطی بر اثر قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب را علت اصلی قطعی های مکرر تلفن و اینترنت دانست.

,
,

وی تصریح کرد: از مسوولان شرکت مخابرات در خواست می کنم با احساس مسوولیت بیشتری در قبال هزینه های قابل توجهی که از مشترکان برای نصب و راه اندازی تلفن و اینترنت دریافت می کنند به ارائه خدمات واقعی، مطلوب و شایسته پرداخته و زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کنند.

,

مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در برخی از مناطق شهری از دیگر مشکلاتی است که شهروندان از آن انتقاد کردند و خواستار توجه بیشتر مسوولان به حل این مشکل شدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه