اخبار داغ

فرماندار ویژه زابل؛

۴۱ پروژه در ایام دهه فجر افتتاح می شود/ بهره مندی پنج هزار و ۴۶۷ خانوار از پروژه های در دست بهره برداری

۴۱ پروژه در ایام دهه فجر افتتاح می شود/ بهره مندی پنج هزار و ۴۶۷ خانوار از پروژه های در دست بهره برداری
فرماندار ویژه شهرستان زابل عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ۴۱ پروژه افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اوشیدا؛ هوشنگ ناظری در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: در ایام دهه ی فجر برای شهرستان زابل نیز برنامه های متنوع ورزشی، هنری و عمرانی پیش بینی شده است.

وی افزود: همه مدیران و دست اندرکاران براساس مصوبات ستاد دهه فجر برنامه های خاص و با نشاطی ایجاد کرده و پروژه هایی را هم در این ایام افتتاح می کنند.

ناظری تصریح کرد: براساس آمار و ارقام ۴۱ پروژه در بخش های مختلف در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد که در این راستا پنج هزار و ۴۶۷ خانوار از آن بهره مند خواهند شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل با بیان اینکه؛ پروژه های افتتاحی در ایام دهه فجر با هزینه ای بالغ بر ۹۴ میلیارد و ۳۱۸ ریال افتتاح می شوند اظهار داشت: ۶۱میلیارد و ۷۷۸میلیون ریال از اعتبارات اختصاص یافته برای پروژه های افتتاحی در دهه فجر از طرف بخش خصوصی هزینه شده و مابقی نیز از محل بخش دولتی و اعتبارات طرح تملک و دارایی ها صرف شده است.

ناظری با بیان اینکه، پروژه های افتتاحی در دهه فجر برای ۱۶۸ نفر ایجاد شغل کرده است بیان داشت: برای افتتاح پروژه های فوق اعتبارات شهرستانی در نظر گرفته شده چرا که برای پروژه های از قبیل طرح۴۶ هزار هکتاری، ایجاد سدها یا نگهداری چاه نیمه ها و همین طور پروژه های آب، برق و راه از محل اعتبارات ملی هزینه می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه