اخبار داغ

حمایت آیت‌الله‌نوری‌همدانی از شیخ عیسی

حمایت آیت‌الله‌نوری‌همدانی از شیخ عیسی
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که انگلیس به عنوان عامل اختلاف و یک کشور مداخله گر در منطقه است، گفت: اگر روزی ضرورت ایجاب کند خودم به بحرین می آیم و کفن پوش برای دفاع از این حرکت اقدام خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسا نوشت: حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که انگلیس به عنوان عامل اختلاف و یک کشور مداخله گر در منطقه است، گفت: اگر روزی ضرورت ایجاب کند خودم به بحرین می آیم و کفن پوش برای دفاع از این حرکت اقدام خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

 
,

 

,
 
,
حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امشب در دیدار جمعی از روحانیان بحرینی با بیان این که اسلام مرز جغرافیایی ندارد، گفت: امیرمؤمنان(ع) فرمود در هر کجای عالم صدای مظلومی را شنیدید به ندای آن لبیک بگویید و اگر صدای ظالمی بلند شد باید مقابل آن ایستادگی شود.

وی افزود: بنابراین مرز جغرافیایی نداریم از این رو سخن ما مداخله در کشور بحرین نیست بلکه انجام یک وظیفه دینی به شمار می رود؛ راهی جز شهادت پیش رو نیست و شما تا قربانی ندهید در این مسیر به جایی نخواهید رسید.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که در پیشاپیش جهادگران و کسانی که قربانی می شوند باید علما باشند، اظهار داشت: در ایران امام خمینی(ره) ابتدا به واسطه علما حرکت را آغاز کردند که توانستند مردم را آماده کنند تا انقلاب اسلامی به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: امروز وظیفه علمای بحرین این است که ضمن حمایت از شیخ عیسی قاسم در برابر رژیم و اعمال نامشروع حکام بحرین که دست نشان داده و مرتبط با عربستان، صهیونیسم و آمریکا به شمار می رود مقابله کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که انگلیس به عنوان عامل اختلاف و یک کشور مداخله گر در منطقه است، ابراز داشت: اگر روزی ضرورت ایجاب کند خودم به بحرین می آیم و کفن پوش برای دفاع از این حرکت اقدام خواهم کرد.

وی عنوان کرد: معنا ندارد که در بحرین دشمنان جای پا داشته باشد و پایگاه آمریکا به شمار رود، باید با قدرت عمل کنید و به میدان بیایید، اگر شما و مردم در میدان باشند رژیم ظالم و دشمنان عقب نشینی می کنند؛ اما اگر نرمش نشان داده شود آن ها به جلو می آیند، اگر شدت ببینند عقب نشینی می کنند.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: اسلام مرز جغرافیایی نمی شناسد بلکه مرز ما مرز اعتقادات و باورها است، از این رو این مردم و علما باید در صحنه باشند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه