اخبار داغ

افتتاح مسجد؛

بهره برداری از اولین مسجد در شهرک حیدریه

بهره برداری از اولین مسجد در شهرک حیدریه
به مناسبت دهه مبارک فجر نخستین مسجد در شهرک صنعتی حیدریه مورد بهره برداری قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تاک پرس، حمیدرضا خانپور” مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در آیین بهره برداری از مسجد اظهارنمود: این مسجد در زمینی به مساحت 500 متر مربع و با زیربنای 150 متر مربع  و هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال احداث شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تاک پرس,

وی با اشاره به اهمیت نماز گفت: اهمیت موضوع نماز در بخش صنعت و تولید در شهرک ها نواحی صنعتی مضاعف بوده و لازم است تا با ایجاد برنامه هایی بتوانیم فرهنگ نماز جماعت را در بین واحدهای صنعتی و تولیدی اشاعه دهیم.

,

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از کلنگ احداث مساجد در شهرک های صنعتی کاسپین و لیا در آینده نزدیک خبر داد.

,

قابل ذکر است این مسجد توسط خانواده خیر بهبودی و یادبود مرحوم مسعود بهبودی و با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان در شهرک صنعتی حیدریه احداث شده است.

,

در پایان این مراسم لوح تقدیر توسط معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران به خانواده آنمرحوم اهداء شد.

,

این مراسم با حضور علی یزدانی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک  و شهرک های صنعتی ایران، معاون توسعه اقتصادی استاندار، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، فرماندار تاکستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

,

هم اکنون تعداد 67 قرارداد در شهرک صنعتی حیدریه با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد 49 واحد تولیدی با اشتغال زایی دو هزار 188 نفر به بهره برداری رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه