اخبار داغ

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده:

امروز دشمن از قدرت نفود معنوی انقلاب اسلامی به خود می لرزد

امروز دشمن از قدرت نفود معنوی انقلاب اسلامی به خود می لرزد
سرپرست فرمانداری شهرستان لنده گفت: ملت ایران در سردترین روزهای سال تاریخی ترین انقلاب را خلق کردند که امروز دشمن از قدرت نفود معنوی آن خود می لرزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، دارا کریمی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان لنده در مراسم زنگ نمادین انقلاب در دبیرستان حجاب این شهر ضمن اشاره به دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی اظهارکرد: انقلاب اسلامی به ما درس ایستادگی داد و امروز ما وظیفه داریم از دستاورد های این انقلاب حراست کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده, ،,

وی افزود: با بررسی چهار انقلاب مهم دنیا یعنی انقلاب فرانسه ، چین ، شوروی سابق و ایران به یک نکته قابل تامل خواهیم رسید که انقلاب اسلامی ما به دلیل آمیخته شدن با معنویات ثمره و نتیجه ای بهتر نسبت به سایر انقلاب ها داشته است .

,

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با حضور همه اقشار مردم از مرفه تا محروم ، از روستایی تا شهر نشین همه و همه نقش داشتند و بر همین اساس اسکاچ پل از نظریه پردازان دنیا اذعان می کند تنها انقلاب آگاهانه در دنیا انقلاب اسلامی ایران بوده است .

,

وی تاکیدکرد: جلوه های پررنگ مردمی و معنویت سیاسی انقلاب اسلامی در آرا و اندیشه های میشل فوکو حاکی از حاکمیت همه عناصر برانگیزاننده انقلاب در به ثمر نشستن آن دارد .

,

کریمی نژاد در بخشی از سخنان خود با اشاره به اظهار نگرانی دولتمردان اروپایی و آمریکایی، این دست اظهارات را برگرفته از هویت اصیل انقلاب اسلامی یعنی حق طلبی دانست و گفت: خانم ترزا می حق دارد در کنگره تمام اتفاقات مهم دنیا را به ایران ربط دهد، زیرا زمان تصمیم گیری نفوذی های آنان از جمله ارنست برون وسایر افراد در ایران به سرآمده است.

,

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده گفت: اکنون به پشتوانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان میوه انقلاب مردمی سال 57 ایران اسلامی یکی از تاثیرگذارترین کشورها در تعیین استراتژیهای منطقه ای و حتی در جهان است .

,

 وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در سردترین روزهای سال تاریخی ترین انقلاب را خلق کردند که امروز دشمن از قدرت نفود معنوی آن خود می لرزد.

,

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله عزت خواهی ، عزت طلبی و امنیت و اقتدارنظام را مرهون مدیریت هوشمندانه رهبری نظام و سیاستهای نظام دانست.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه