اخبار داغ

رئیس ارشاد پارسیان :

فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده است

فرهنگ ایثار و شهادت  در جامعه نهادینه شده است
رئیس اداره فرهنگ وارشاد پارسیان گفت:فرهنگ ایثار و شهادت امروز در کشور ما نهادینه شده است و این ما هستیم که به توجه شهدا نیازمندیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛ محمود اسدی،رئیس اداره فرهنگ وارشاد پارسیان در حاشیه مراسم تجدید میثاق با شهدا گفت: شهداء از جایگاه ویژه ای در فرهنگ ایثار و مقاومت ملت ایران برخوردار هستند و ما به عنوان متولیان فرهنگی پیام شهدا را باید به خوبی منتقل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر,

وی ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی افزود: در طول دوران بعد از انقلاب تا کنون هرجا که کشور ما به بحران مواجه شده این شهدا بودند که با حضورشان امنیت و آرامش را به جامعه تزریق کردند و بسیاری از توطئه های دشمنان را با حضور خود خنثی کردند.

,

 

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان هچنین یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت امروز در کشور ما نهادینه شده است لذا می بینیم مردم ما علاوه بر دفاع از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی کشور این دفاع را به حریم حرم اهل بیت علیهم السلام کشانده اند و خارج از مرزهای کشور هم مجاهدانی هستند که امنیت ما را تضمین می کنند.

,

 

,

اسدی خاطر نشان کرد: شهدا به ما نیازی ندارند زیرا آنان در جوار رحمت الهی روزی میگیرند اما ما هستیم که به دعای خیر آنان نیازمندیم لذا بر همه ما یک تکلیف است که با حضور در مزار شهدا انرژی مضاعف خدمت را برای خدمت به کسانی که شهدا به خاطر آنان جانفشانی کردند بگیریم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه