اخبار داغ

به مناسبت دهه مبارک فجر ؛

برگزاری مسابقات فوتسال در شیروان

برگزاری مسابقات فوتسال در شیروان
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شیروان از برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال؛ به مناسبت دهه مبارک فجر ، به یاد۶۳۶ شهید و تنها مدافع حرم شهرستان شیروان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیروان ، رسول نکوئیان با بیان این نکته که 12 تیم در این مسابقات حضور دارند گفت: این مسابقات در دو گروه 6 تیمی با حضور تیمهایی از ادارات شهرستان شیروان برگزار شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: مسابقات جام فوتسال دهه فجر از هفدهم دی ماه  آغاز شده و تا 21 بهمن ماه ادامه دارد در محل سالن 9دی   شیروان با حضور علاقه مندان به ورزش برگزار می شود.

,

نکوئیان افزود : 21بهمن همزمان با شب پایانی مسابقات و تعیین تیم های اول تا سوم، مراسمی با حضور مسئولین برگزار و از تیم های برتر با اهدای جایزه و کاپ تقدیر به عمل می اید.

,

وی در ادامه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر افزود: ورزش در سلامت جسم و روح اقشار مختلف جامعه نقش مهمی را ایفاء می نماید ودر این راستا با همکاری اداره ورزش وجوانان شهرستان اقدام به برگزاری این دوره از مسابقات در شهرستان کردیم.

,

نکوئیان خاطرنشان کرد : درک و ارزش های اجتماعی بر پایه فرهنگ بنا شده که از طریق ورزش نسل های بعدی با آن آشنا می شوند و از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود .

,

, ,

, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه