اخبار داغ

در مراسم میهمانی لاله ها مطرح شد

راه شهادت در سیستان وبلوچستان باز است

راه شهادت در سیستان وبلوچستان باز است
آیت الله خزائلی با اشاره به اینکه سیستان وبلوچستان مفتخر به داشتن 2هزار و 500 شهید است، گفت: را شهادت همچنان در این استان باز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زاهدانه، همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر یادواره شهدای انقلاب و مراسم میهمانی لاله ها در گلزار شهدای زاهدان برگزار شد.
در این مراسم آیت الله محمد علی خزائلی استاد و مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه کلام امام راحل در قلب مردم جای داشت، اظهار کرد: رهبری، مردم و شهدا سه عنصر برای بقای انقلاب هستند.
وی با اشاره به نقش موثر رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یک بُعد انقلاب شهدا هستند که امروز آسایش، آرامش و امنیت را مرهون رشادت، گذشت و ایثار آنها هستیم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زاهدانه،,
,
,
,
, ,
,

آیت الله خزائلی با اشاره به اینکه سیستان وبلوچستان مفتخر به داشتن 2هزار و 500 شهید است، افزود: را شهادت همچنان در این استان باز است.
دکتر پالاش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در مراسم میهمانی لاله ها با بیان اینکه انقلاب میراثی گرانبهاست که شهدا به ارمغان آوردند، ادامه داد: امروز همزمان با 19 هزار گلزار شهید در کشور یادواره شهدای انقلاب و مراسم میهمانی لاله ها در این خطه از کشور هم برگزار شد.
 

,
,
,
, ,


وی با بیان اینکه ایمان، جهاد، شهادت و ولایت رهبری دو اسلحه جهت بقای انقلاب اسلامی هستند، گفت: ملت ایران با فداکاری شهیدان و صبرو آزادگی جانبازانش به عزت و سربلندی رسید.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه