اخبار داغ

فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان:

محموله سیگار خارجی قاچاق در بهارستان کشف شد/ مبارزه با قاچاق کالا اولویت نیروی انتظامی است

محموله سیگار خارجی قاچاق در بهارستان کشف شد/ مبارزه با قاچاق کالا اولویت نیروی انتظامی است
فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان گفت: یک محموله قاچاق شامل 8 هزار 800 نخ سیگار خارجی در شهرستان بهارستان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، واحد نورمحمدی فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان ضمن اشاره به افزایش فعالیت های نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با قاچاق گفت: 8 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق با مارک های مختلف در شهرستان بهارستان کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در تشریح عملیات کشف و ضبط این محموله قاچاق بیان داشت: برابر اخبار واصله مبنی بر دپوی سیگار قاچاق در شهرستان بهارستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

واحد نورمحمدی در ادامه با بیان اینکه بررسی های زیاد و متعددی در این زمینه صورت گرفت تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی، توسط مأموران نیروی انتظامی مورد بازرسی قرار گرفت.

,
,
,

, ,

وی ضمن اشاره به اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، اظهار داشت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا، محوری ترین برنامه نیروی انتظامی در سال 95 به شمار می رود و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی بسیار کارگشا است.

,

فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در رابطه با نقش مردم در مبارزه با قاچاق کالا تشریح کرد: شهروندان نیز با نخریدن کالا های قاچاق، و خرید کالا های ساخت داخل تاثیر اساسی و مهمی در کمک به اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا دارند.

,

وی در پایان باتوجه به اخبار مبنی بر دستگیری چند باند از سارقین محتویات خودرو در شهرستان بهارستان افزود: در بحث کاهش آمار سرقت در سطح شهرستان، اقدامات خوبی انجام شده است، که بهارستان را به مکانی ناامن برای سارقین تبدیل کرده، و امیدوارم امنیت و آرامش را در طول خدمت خود برای مردم بهارستان فراهم آورم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه