اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان خبر داد؛

قرارگاه امداد و نجات سپاه، پیشگام مقابله با بحران برف گیلان / ۷ گردان انسانی سپاه به مردم خدمات دادند

قرارگاه امداد و نجات سپاه، پیشگام مقابله با بحران برف گیلان / ۷ گردان انسانی سپاه به مردم خدمات دادند
جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت: در همان ساعات اولیه وقوع برف قرارگاه امداد و نجات سپاه برای مقابله با بحران وارد عمل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی کاظم پور در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره عملکرد این نهاد در بحران برف استان اظهار داشت: در همان ساعات اولیه وقوع برف و تشکیل ستاد بحران در استانداری گیلان قرارگاه امداد و نجات در سپاه قدس گیلان شکل گرفت و در مقابله با بحران برف پیشگام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: جهت اجرای مصوبات ستاد بحران و جهت هماهنگی با این ستاد تجهیزات و نیروی انسانی این قرارگاه بصورت هماهنگ با ستاد بحران استان عمل کرد.

,

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان ادامه داد: تعداد ۱۲ دستگاه گریدر و لودر در شهرستان های رشت، سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه و لنگرود و ۳ دستگاه کامیون برفروبی و حدود ۲۷ دستگاه خودروی کمک دار جهت همکاری با شرکت گاز و برق به این نهادها مأمور شدند.

,

سردار کاظم پور با بیان اینکه نیروهای سپاه پاسداران در همه شهرستان ها آمادگی حضور در شرایط بحرانی را دارند گفت: حدود ۷ گردان نیروی انسانی سپاه در شبانه روز گذشته جهت مبارزه با بحران برف وارد عمل شدند و بخشی از نیروها که از قبل از طریق شرکت گاز گیلان آموزشهای لازم را دیده بودند در اختیار این شرکت قرار گرفتند.

,

وی افزود: این نیروها جهت حل مشکل کنتورهای خانگی و در شهرهای خمام، رشت، سنگر، سیاهکل، آستانه اشرفیه و لنگرود وارد عمل شدند.

,

کاظم پور با بیان اینکه دو دستگاه آمبولانس نیز جهت کمک به بیماران در اختیار ستاد بحران استان قرار گرفت ادامه داد: مکانهایی نیز در مناطق امام زاده هاشم(ع)، سراوان، سنگر و … آماده شد که امکان اسکان و پذیرایی را برای مسافران در راه مانده فراهم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه