اخبار داغ

فرمانده انتظامی رودبارجنوب عنوان کرد؛

ایجاد حس دوستی بین والدین و فرزندان مدیریت رفتار در فضای مجازی را آسان تر می کند

ایجاد حس دوستی بین والدین و فرزندان مدیریت رفتار در فضای مجازی را آسان تر می کند
فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: ایجاد حس دوستی بین والدین و فرزندان و مدیریت این رفتا باعث می شود تا درجایی که والدین امکان حضور را ندارند فرزندان ازاین موقعیت سوء استفاده نکرده ودرصورت ایجادمشکل برای آنها بخصوص درفضای مجازی موضوع را با والدین درمیان بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رضافیروزبخت فرمانده انتظامی  رودبارجنوب در گفتگو با رودبارما، درباره آسیب های فضای مجازی  و نظارت والدین برفرزندان در این فضا را بسیار مهم دانست و گفت این مهم باید به صورت جدی پیگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبارما,


سرهنگ رضافیروزبخت افزود: کودکان و نوجوانان به علت کنجکاوی زیاد و داشتن وقت کافی برای شناخت دنیای اطراف خود ، سرعت یادگیری  بالایی دارند و سریع‌تر از والدین به وسایل دیجیتال مسلط می شوند.

,
,


این مقام ارشد انتظامی شهرستان بیان داشت: این موضوع مختص ایران یا کشور خاصی نیست بلکه تمام جهان با آن درگیرند تا جایی که از آن به شکاف دیجیتالی یاد می کنند.

,
,


فیروزبخت  با اشاره به اهمیت  فرهنگ که در این  زمینه  بیش از پیش نمود دارد گفت:  فرهنگ در اغلب مشکلات نقش اساسی را بازی می کند.

,
,


وی با بیان اینکه امروزه خواسته یا ناخواسته میهماندار مهمانی ناخوانده ای به نام فضای مجازی هستیم افزود:  پس بهتر است این میهمان راخوب بشناسیم وحضور آن را درخانه وخلوت خود جدی بگیریم و برای آشنایی با آن وقت گذاشته وهزینه نماییم.

,
,


رئیس پلیس رودبارجنوب عنوان داشت: ایجاد حس دوستی بین والدین و فرزندان و مدیریت این رفتا باعث می شود تا درجایی که والدین امکان حضور را ندارند فرزندان ازاین موقعیت سوء استفاده نکرده ودرصورت ایجادمشکل برای آنها بخصوص درفضای مجازی موضوع را با والدین درمیان بگذارند.

,
,


سرهنگ “فیروزبخت” در خصوص لزوم فراگیری علم استفاده از فضای مجازی توسط تمامی والدین خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیشرفت های به وجودآمده ابزارهای این کارنیزفراهم شده و والدین اگرفرصت لازم برای حضور درکلاس های آموزشی راهم ندارندکافی است برروی یکی ازمرورگرهای موجوددر رایانه منزل خودکلیک نموده ودرموتورهای جستجوگر به جستجوی هرچه ازفضای مجازی نمی دانند باشند.

,
,


این مقام مسئول به فرزندانمان این موضوع را یادآورشد: که همه افراد صادق وهمه محیط ها سالم نمی باشند و همیشه و در همه جا احتمال خطر وجود دارد و این آگاهی دادن فقط برای خطرات نباشد. وجنبه های مثبت و نکات مفید فضای مجازی نیز جزء این آگاهی بخشی  می باشد .

,
,


وی در پایان گفت: به فرزندان بیاموزیم که هرچه قدر می خواهندازفضای مجازی استفاده نمایند درمحدوده خانه انجام شود، تا این نظارت راحت تر انجام گیرد چرا که این موضوع آرامش ماراهم تأمین خواهدنمود وتاحد زیادی فضای جستجو و وبگردی فرزندان رامحدود می نماید .

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه