اخبار داغ

در همایش بانوان فرهیخته استان مطرح شد؛

ایجاد فضای مدیریتی برای بانوان در استان/ اجرای 1002 عنوان برنامه ویژه دهه فجر توسط دفتر امور بانوان

ایجاد فضای مدیریتی برای بانوان در استان/ اجرای 1002 عنوان برنامه ویژه دهه فجر توسط دفتر امور بانوان
همایش بانوان فرهیخته استان با حضور مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ابصارخبر،همایش بانوان فرهیخته استان با حضور طلاب،مبلغین و جمعی از زنان فرهیخته استان و با سخنرانی شهیندخت مولاوردی معاون اول رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد ارد بیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ابصارخبر,

فریبا محمدلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در ابتدای این همایش ضمن عرض خیر مقدم  با بیان اینکه در مجموع 1002 برنامه توسط امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در حال اجرا است،گفت: امیدواریم بتوانیم گام بزرگی در توسعه و پیشبرد برنامه‌های بانوان در استان برداریم وی اجرای 48 عنوان نشست تخصصی،116 کارگاه آموزشی،85 مورد همایش،56 مورد تجلیل و 19 عنوان مصاحبه تخصصی را از جمله مهمترین برنامه های اجرا شده در طول دهه مبارک فجر برشمرد و گفت: زانان به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر معظم  انقلاب نقش مؤثری در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی ایران داشتند.

,

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است،گفت: دستاوردهای بانوان باید به همگان تبیین شود.

,

محمدلو یکی دیگر از برنامه‌های اساسی امور بانوان خانواده استان اردبیل را برگزاری نمایشگاهها عنوان کرد و تصریح کرد: امسال بیش از 56 مورد نمایشگاه در اردبیل برگزار شده و این نمایشگاهها نقش بسزایی در کارآفرینی بانوان در اردبیل دارند.

,

وی افزود: در حوزه آموزش و توانمندسازی زنان نیز در اردبیل اقدامات خوبی انجام شده و ما در تمامی شهرها، بخشها و روستاها بانوان فرهیخته و کارآفرین را شناسایی کرده‌ایم و با توجه به توان مالی دولت شرایط کارآفرینی این بانوان را فراهم می‌کنیم تا بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای در راستای رونق اشتغال منطقه گام بردارند.

,

فضای مدیریتی برای بانوان در استان ایجاد شده است

, فضای مدیریتی برای بانوان در استان ایجاد شده است,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه امروز فضای مدیریتی برای فعالیت بانوان در استان ایجاد شده است،گفت:وجود 5 مدیرکل، 3 معاون مدیرکل و 10 مسئول شهرستانی خود نشان دهنده ایجاد فضا و جایگاه برای فعالیت بانوان در عرصه های اجتماعی در استان است.

,

محمدلو نگاه دولت به فعالیت بانوان را نگاهی منطقی و عدالت محور خواند و گفت: زنان نیز علاوه بر نقش آفرینی و اداره امور خانواده در عرصه های اجتماعی نیز حضور داشته و در مبحث کارآفرینی نیز همگام با مردان فعالیت می کنند.

,

زنان از طریق شبکه های اجتماعی می توانند به ایفای نقش های سیاسی و اجتماعی بپردازند

,

نصیری معاون سیاسی استاندار اردبیل نیز در این همایش بانوان را نیمی از جامعه کشور عنوان کرد و گفت:بانان نیز مانند مردان حق ایفای نقش مدیریتی در جامعه دارند  و ما سعی داریم تا با احراز حداکثر شایستگی بانوان آنها را در سمت های مدیریتی و اجرایی استان منصوب کنیم .

,

وی با بیان اینکه خانواده مهمترین نهاد جامعه و کشور است،خاطر نشان کرد: امروز با گسترش تکنولوژی بستری فراهم شده است تا زنانی که در نهاد مقدس خانواده هستند بتوانند با حضور در شبکه های اجتماعی در عرصه های مختلفی چون سیاست نیز به ایفای نقش بپردازند.

,

معاون سیاسی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از زنان و دختران خواست تا با ارتباط مستقین با دفتر انمور بانوان استانداری اردبیل  علاوه بر نشان دادن قابلیت ها و توانایی های خود  بتوانند به جایگاه حقیقی خود در اجتماع نیز دست پیدا کنند.

,

برنامه های فرهنگی و تربیتی بانوان نیازمند اعتبارات خاص خود است

, برنامه های فرهنگی و تربیتی بانوان نیازمند اعتبارات خاص خود است,

حقی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این همایش ضمن ارائه گزارش فعالیت موسسات قرآنی و هیأت های مذهبی به دستاوردهای بانوان  در حوزه های فرهنگی و مذهبی پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: بانوان نقش مهمی در تربیت نسل آینده کشور بر عهده دارند بنابراین باید از لحاظ بودجه و اعتبارات نیز تدابیر ویژه ای  اتخاذ شود تا این قشر فرهیخته بتواند نقش تربیتی خود را در مدارس، دانشگاه ها و محلات به نحو احسن ایفا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه