اخبار داغ

امیدواری مشترک کی روش و سابه یا

امیدواری مشترک کی روش و سابه یا
فصل مشترک صحبت های کارلوس کی روش و الخاندرو سابه یا در کنفرانس های مطبوعاتی پیش از مسابقه تیم های ایران و آرژانتین، داستان حمایت طرفداران برزیلی از دو تیم این مربی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناهر دوی این مربیان ابراز امیدواری کرده اند تا تماشاگران بی طرف این مسابقه، برای تیم خودشان هورا بکشند. سرمربی تیم فوتبال آرژانتین در این جلسه مطبوعاتی اعلام کرد که امید دارد برزیلی ها بر خلاف دیدار گذشته با بوسنی، با آرژانتین نامهربان نباشند. کی روش نیز به خبرنگاران گفت که روی حمایت برزیلی ها از تیم خود در مقابل دشمن دیرینه این کشور کاملا حساب خواهد کرد تا تعداد دوستداران ایران در ورزشگاه از آرژانتینی ها کمتر نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

گفته می شود تعداد تماشاگران ایرانی برای تقابل با آرژانتین، نسبت به دیدار با نیجریه افزایش پیدا کرده است. با این وجود با توجه به محبوبیت آرژانتین و فاصله کم این کشور تا برزیل، تماشاگران این تیم نیز از تماشاگران رقیب در دیدار اول تیم ملی بیشتر خواهند شد. تماشاگران برزیلی اما می توانند نقش تعیین کننده ای در شکل گیری جو ورزشگاه داشته باشند. تلاش جنگجویانه ایران در همان دقایق ابتدایی شاید فرصت را برای محبوب شدن در ورزشگاه به یوزپلنگ های ایرانی بدهد. از یاد نبریم برزیلی ها برای هو کردن بازیکنان آرژانتین، به بهانه های چندان سنگینی نیاز ندارند.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه