اخبار داغ

نماینده فومن و شفت: افتخارم این است که در خانه ای انقلابی بزرگ شده ام

نماینده فومن و شفت: افتخارم این است که در خانه ای انقلابی بزرگ شده ام
در نشست سه ساعته روحانیون فومنی پیرامون مسائل مختلف شهرستان صحبت شد که حجت الاسلام و المسلمین افتخاری نماینده فومن و شفت در انتهای جلسه با اشاره به موضوع پل ورودی شهر گفت:دلیل متوقف شدن پل ورودی خطی و سیاسی نیست بلکه فقط نظر کارشناسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ در منزل امام جمعه محترم شهرستان فومن با حضور نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی،دادستان محترم شهرستان،مدیر محترم حوزات علمیه شهرستان های فومن و صومعه سرا،امام جماعت محترم مسجد جامع شهرستان و همچنین حضور روحانیون فعال در عرصه ی تبلیغی و فرهنگی، علما، فضلای حوزه علمیه جهت همفکری در پیشبرد فضای تبلیغی، فرهنگی و همچنین سامانبخشی به  اوضاع فرهنگی شهرستان گرد هم آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

تربیت انسانها یکی از اهداف عالی تعالیم اسلامی است که رشد و کمال انسانی را هدف می گیرد.گرچه منش اخلاقی و سلوک عرفانی برای هر فرد مسلمانی ضرورت دارد اما برای روحانیت از هویت و موجودیت او به شمار می آید چرا که روحانیت وارث انبیاء و نماینده اسلام است و مسئولیت هدایت انسان را پس از آنان بر دوش دارد.با گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی توسط حضرت آیت الله امام خمینی(ره) که نمونه ای بارز و موفق از یک روحانی اصیل و انقلابی بود باید بگوییم؛ موفقیت روحانیت و نفوذ آنان را در جوامع اسلامی می توان در ارزش عمل به موازین اسلام در جامعه اسلامی و زهد آنان دانست.در طول دوره های مختلف همواره روحانیون در مجالس ایران حضوری تاثیرگذار داشته اند، بیشترین تعداد نمایندگان روحانی در کل کشور به مجلس اول و دوم شورای اسلامی بر می گردد در همین راستا در مجلس دهم تعداد شانزده نماینده روحانی وارد مجلس شورای اسلامی شدند که از حوزه  انتخابیه شهرستان های فومن و شفت جناب حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی افتخاری توانست وارد مجلس شود.

,

شب گذشته بیستم بهمن ماه در جمع روحانیون شهرستان فومن شاهد همفکری جهت پیشرفت همه جانبه شهرستان با حضور مقامات عالی شهرستانی بودیم.

,

در آعاز جلسه ای سه ساعته دادستان محترم شهرستان حجت الاسلام و المسلمین ایران عقیده در خصوص مبحث فرهنگ سازی و آگاهی بخشیدن به جامعه اعم از معضلات شبکه های اجتماعی، بحث افزایش طلاق و وجود بیش از حد اماکن غیر احلاقی در سطح شهرستان خبر داد و تاکید کرد: اگر این معضلات ساماندهی نشود، شهرستان با مشکلات جدی تری روبرو خواهد شد.

,

ایران عقیده در ادامه ی صحبت های خود گفت: در بحث اعتیاد باید جدی تر و محتاط تر پیش رفت.

,

امام جمعه محترم شهرستان فومن حجت الاسلام صفوی با قدردانی از حضور روحانیون در جلسه در رابطه با عملکرد حوزه علمیه آیت الله بهجت(ره) اظهار کرد: بنده و تمام روحانیون از زحمات بی دریغ آیت الله قربانی حق و اساتید محترم حوزه علمیه شهرستان آرزوی توفیق بیش از پیش را برای ایشان خواستاریم.

,

حجت الاسلام و المسلمین صفوی در رابطه با فضیلت نماز صبح بیان داشت:در فومن مساجد انگشت شماری هستند که در آن اقامه نماز صبح برپا می شود.

,

وی تاکید کرد:خوب است علاوه بر نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء به برپایی نماز صبح در مساجد اهتمام کافی بشود.
آیت الله ولی رضاقربانی حق مدیر حوزات علمیه شهرستانهای فومن و صومعه سرا دررابطه با تقویت وحدت و همدلی میان روحانیون و حوزه نمایندگی مجلس شورای اسلامی شهرستان گفت: همگی باید این انقلاب را با وحدت یکپارچه حفظ کنیم تا دشمنان نتوانند به این انقلاب لطمه بزنند.

,
,

معاونت آموزش حوزه علمیه حضرت آیت الله بهجت حجت الاسلام محمدبشارتی خطاب به مبلغین حاضر در جلسه گفت: پذیرش جوانان و نوجوانان جهت ورود به حوزه ی علمیه باید از مسایل اصلی برای اطلاع رسانی در شهرستان باشد.
حجت الاسلام ابراهیم زاده مسول سابق تبلیغات اسلامی شهرستان فومن در این جلسه در رابطه با رعایت تقوا و تبلیغ عملی روحانیون اظهار کرد: نباید اجازه داد نسبت به دین مبین اسلام تبلیغات سوء در جامعه رایج شود.

,
,

ابراهیم زاده با تاکید بر سخنانآیت الله قربانی حق خاطر نشان کرد: ما روحانیون باید در شهرستان وحدت را حفظ کنیم.
وی جهت حفظ رابطه جامعه با روحانیت متذکر شد:الحمدلله حوزه علمیه شهرستان در پیشرفت کیفی می تواند نقش به سزایی را برای روحانیون و مردم ایفاع کند.
حجت الاسلام و المسلمین علی شایان در راستای عملی کردن طرح مطالعاتی در دانشگاه ها تاکید کرد: کتاب های شهید مطهری می تواند طرح خوبی برای سیر مطالعاتی دانشجو یانمان باشد.

,
,
,

وی در ادامه گفت: با توجه به شبهات کثیر در اجتماع باید گروهی جهت پاسخ گویی در شهرستان در قالب یک سایت شروع به فعالیت کنند.
رییس اداره اوقاف شهرستان فومن حجت الاسلام زارع در خصوص بودجه فرهنگی گفت: در بحث فرهنگ سازی باید بودجه ای لایق در شهرستان اختصاص داده شود.
حجت الاسلام و المسلمین امیدی امام جماعت مسجد میرسرای فومن با حضور دراین جلسه از حجاب حاکم در شهر گله کرد و گفت: مسئولان فومن می توانند شهر را از این وضعیت خارج کرده و با فرهنگ سازی صحیح رنگ و بوی شهر را اسلامی نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر بصیری امام جمعه موقت شهرستان فومن در رابطه با وضعیت نا بسامان پل ورودی شهرستان از نماینده ی محترم محمدمهدی افتخاری خواستار پیگیری جدی شد.

,
,
,
,

وی تصریح کرد: همانطور که می دانید پل ورودی شهرستان فومن با سابقه ی درخشان خود که دوازده سال در حال اجراست یکی از مهم ترین پروژه های شهری محسوب می شود اما با توجه به پیگیری های بعمل آمده هنوز هم به اتمام نرسیده و نارضایتی مردم و مسولان شهر را به دنبال داشته است.

,

در پایان این جلسه نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی ها می گویند ما اصلاحاتی هستیم و ما را وارد حزب های سیاسی می کنند ولی بنده افتخارم این است که در خانه ای انقلابی و زیر نظر شخصی انقلابی بزرگ شده ام.

,

افتخاری در ادامه بیان داشت: هر پرچمی که امروز زیر پرچم ولایت فقیه باشد مورد حمایت بنده است.

,

نماینده مردم فومن و شفت با ذکر جمله آیت الله بهجت فومنی(ره) یادآور شد:من آمده ام تا قیمت پیدا کنم نه با هر قیمتی زندگی کنم.

,

وی در ادامه تاکید کرد:من به دنبال اسم و رسم نیامده ام زیرا به یمن پدرم هم اسم داشتم و هم رسم.

,

عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل متوقف شدن پل ورودی فقط نظر کارشناسی است نه خطی و سیاسی، بنده به خاطر وضعیت عمرانی شهرم وارد کمیسیون عمرانی شده ام.

,

محمد مهدی افتخاری در رابطه با روحانیت تاکید کرد: به خودمان می بالیم که شخصی از جنس ما سی و سه پل اصفهان و حمام معروف اصفهان را ساخته است.ما روحانیون در تاریخ همیشه می درخشیدیم.

,

نماینده ی مردم فومن و شفت در رابطه با حضور خود در کمیسیون عمرانی مجلس گفت؛ اگر روزی نتوانستم حقوق مردمم را بگیرم از کمیسیون عمرانی بیرون می آیم من بدین خاطر وارد کمیسیون شدم تا گیرنده حقوق مردم باشم.

,

, ,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه