اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر:

مردم در 22 بهمن پاسخی کوبنده به گزافه گویی‌های سران آمریکا می‌دهند/برگزاری راهپیمایی در 12 نقطه شهرستان

مردم در 22 بهمن پاسخی کوبنده به گزافه گویی‌های سران آمریکا می‌دهند/برگزاری راهپیمایی در 12 نقطه شهرستان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: مردم ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن پاسخ کوبنده به گزافه گویی‌های ابر قدرت های جهان و در راس آنها آمریکا می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مسیر راهپیمایی ملایر در روز 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی روز 22 بهمن در ملایر در ساعت 10 و از میدان امام حسین(ع) به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: در این روز بار دیگر مردم ایران ثابت کرده که هیچگاه از آرمان های انقلاب اسلامی ایران دست نکشیده و همواره در راستای تحقق این آرمان ها حرکت می‌‎کنند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به برخی یاوه گویی‌های رویس جمهور آمریکا بیان  کرد: مردم ایران اسلامی در این روز پاسخ کوبنده به گزافه گویی های ابر قدرت‌های جهان و در راس آنها آمریکا می‌دهند.

,

وی گفت: مراسم پایانی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در ملایر در مسجد جامع برگزار شده و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج الدینی سخنران ویژه این مراسم است.

,

حجت الاسلام بیات ضمن دعوت از تمامی مردم ملایر برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن  گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن در12 نقطه شهرستان ملایر برگزار می شود.

,

وی افزود: همزمان با سراسر کشور شهرهای ملایر، ازندریان، سامن، زنگنه، جوکار و اسلام شهر آق گل و روستاهای پیروز، علی آباد، کمری انوج، ینگی ‌کند، حسین آباد ناظم و آورزمان راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه