اخبار داغ

قالیباف در راهپیمایی مردم اصفهان:

قدرت استکبار ستیزی دشمن را به مذاکره کشاند؛ نه قدرت دیپلماسی/ دل بستن به دشمن بی تدبیری است

قدرت استکبار ستیزی دشمن را به مذاکره کشاند؛ نه قدرت دیپلماسی/ دل بستن به دشمن بی تدبیری است
شهردار تهران گفت: عقلانیت و تدبیر لازم است اما اگر در این تدبیر امید به دشمن داشته باشیم و احساس کنیم که آنها می توانند مشکلی از ما حل کنند این سرابی بیش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ محمد باقر قالیباف شهردار تهران در سخنرانی یوم الله 22 بهمن در اصفهان اظهار کرد: خوشحالم در این شهر هستم چراکه افتخاری است برای من که در جمع مردم ولایتمدار و محب اهل بیت هستم و شهادت حضرت زهرا را به یکایک شما تسلیت می گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه ما در 40 سال قبل هرگز فکر نمی کردیم بتوانیم در 22 بهمن 57 بر رژیم تا بن دندان مسلح و مورد حمایت شرق و غرب را از پای در آوریم، افزود: حضرت امام(ره) انقلابی را به پیروزی رساند که خارج از تصور هر کسی بود و دشمن تا بن دندان مسلح را از پای در آورد.

,

شهردار تهران تصریح کرد: امروز زمانی که به انقلاب نگاه می کنیم می بینیم که امام(ره) و ملت در کنار هم به راه خود باور داشتند و عاقبت این حرکت بر اساس وعده الهی پیروزی قطعی است؛ بدون اذن الهی اتفاقی نخواهد افتاد؛ این ملت از تهدید ها نمی ترسیدند و تردیدی در خود راه ندادند.

,

وی ادامه داد: قرنی که گذشت قرن دین زدایی بود و با انقلاب پیوند میان دین و سیاست رخ داد؛ نظام الهی بر نظام طاغوتی مسلط شد؛ انقلاب ما یک هدف بزرگ داشت و آن این بود که بتواند آرامش، آسایش و رفاه جامعه را به دور از هر گرایشی فراهم کند و این هدف مادی انقلاب اسلامی است و در کنار آن رستگاری اخروی آن را فراهم کند؛ این آرمان امام(ره) و شهدا و خواسته امروز رهبری انقلاب است و برای تحقق آن عقب نمی نشینیم.

,

قالیباف بیان کرد: البته در این راه همیشه مشکلات بوده و همواره دشمنان در تلاش ضربه زدن به ما بوده اند اما وظیفه ما این است که با مهمترین عنصرمان یعنی استکبار ستیزی بجنگیم و خسته نشویم، همانگونه که در جنگ از پای ننشستیم.

,

وی ابراز کرد: ما در دوران دفاع مقدس دوران بنی صدر و نهضت آزادی را هم داشتیم و با آن سختی ها جنگیدیم اما یأس به دل خود راه ندادیم و با اراده جنگیدیم؛ باید بدانیم هر کدام ما امانت دار این انقلاب و سرباز ولایت هستیم.

,

شهردار تهران گفت: مسئولان باید اهداف نظام را در اولویت خود قرار دهند و نباید با تنبلی در کار و بی تدبیری سبب شویم که آسیب به جامعه ما برسد چراکه این ملت همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند اما ما گاه ضعف خود را به گردن دشمن می گذاریم و این را مردم ما نمی بخشند.

,

وی اشاره کرد: تردید نکنید اگر با اجازه رهبری انقلاب در برجام مذاکزه کردیم به دلیل قدرت دیپلماسی ما نبود بلکه در قدرت استکبار ستیزی مردم و خون شهدای ما بود و به این دلیل 5+1 از ناعلاجی سر تعظیم در برابر این ملت خم کرد؛ هرچند مذاکره هم نوعی مبارزه است و اگر کسی ساده اندیشی کرد که دشمن دلسوز ما شده این یک سراب بیش نیست.

,

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز در حوزه امنیت حتی اروپا و آمریکا ناامن شده است اما با تدابیر رهبری انقلاب و ایستاگی ملت، ایران امن است و این به برکت انقلابی گری است و کسانی که اراده در این کار دارند.

,

وی انتقاد کرد: چرا دولت های ما در این سالها نتوانستند مشکلات اقتصادی این ملت را حل کنند؟؛ این نکته رهبر معظم انقلاب بسیار مهم است که عقلانیت و تدبیر لازم است اما اگر در این تدبیر امید به دشمن داشته باشیم و احساس کنیم که آنها می توانند مشکلی از ما حل کنند این سرابی بیش نیست؛ ما باید با امید به خدا تلاش کنیم تا بتوانیم با کار و تلاش و تکیه به مردم مشکلات اقتصادی را رفع کنیم.

,

شهردار تهران گفت: ما اقتصاد و مدیریت را به دست مردم نسپردیم بلکه به دوستان و هم حزبی های خود سپردیم و به جوانان اتکا نکردیم همانگونه که بنی صدر در دوران جنگ به ما جوانان اعتماد نمی کرد؛ اما زمانی که امام(ره) فرمانده کل قوا شد شهید همت ها و خرازی ها کار آمدترین انسان ها شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه