اخبار داغ

آغاز به کار سیستم هوشمند نوبت دهی بیمارستان حضرت رسول(ص) شهرستان جوانرود از اول اسفند

آغاز به کار سیستم هوشمند نوبت دهی بیمارستان حضرت رسول(ص) شهرستان جوانرود از اول اسفند
با هدف سهولت دسترسی و رفاه عموم مردم و در راستای تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به حقوق شهروندان و کاهش بار ترافیکی منطقه اورامانات ، سیستم هوشمند نوبت دهی بیمارستان حضرت رسول(ص) شهرستان جوانرود از اول اسفند آغاز به کار خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جوانرود هه وال،  سیستم نوبت دهی تلفنی  درمانگاه تخصصی بیمارستان با هدف سهولت دسترسی و رفاه عموم مردم و در راستای تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به حقوق شهروندان و کاهش بار ترافیکی منطقه اورامانات   از اول اسفند 1395 رسما راه اندازی و شروع بکار میکند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جوانرود هه وال,

 

,

به گفته دکتر حسین محمدی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود، این سامانه با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان بابت  نصب و اجرا و 10 میلیون تومان  بابت هزینه پشتیبانی بطور سالانه راه اندازی شده ، سامانه مذکور کاملا هوشمند میباشد  و با خطوط دیجیتال  E1  که قابلیت جابگویی به 30 مشترک را بطور همزمان دارد پشیبانی میشود که با شماره گیری شماره 4655 با تلفن ثابت در کل استان کرمانشاه و 4655-083 جهت گوشی های همراه در سراسر کشور  قابلیت جوابدهی به مراجعین محترم را داراست.

,

 

,

در این سیستم افراد ابتدا  اقدام به انتخاب درمانگاه و پزشک مربوطه نموده  و اقدام به وارد کردن شماره موبایل و سپس کد ملی و شماره بیمه  خود  نموده سپس از طریق ارسال پیامک توسط سیستم نوبت دهی به شماره موبایل بیمار پزشک مورد نظر و کد رهگیری برایشان ارسال میگردد ،  بیمار می بایست در روز و ساعت تعیین شده  با در دست داشتن دفترچه درمانی معتبر به پذیرش درمانگاه بیمارستان مراجعه و نوبت خود را تایید و در صورت عدم مراجعه نوبت مراجعین لغو خواهد شد.

,

 

,

مراجعین از طریق USSD  نیز با وارد کردن  کد دستوری (   *6040*04655# )  نیز میتوانند  اقدام به رزرو نوبت کنند . در این روش با  انتخاب درمانگاه و پزشک متخصص و وارد موبایل و کد ملی نوبت درمانگاه مدنظر را تایید و با ارسال پیامک توسط سیستم نوبت دهی به شماره موبایل بیمار روز، ساعت، پزشک مورد نظر و کد رهگیری به آنها اطلاع داده می شود.

,

 

,

در آینده نزدیک با راه اندازی کلینیک تخصصی جدید بیمارستان ، دیگر امکانات دیگر نوبت دهی شامل  اخذ نوبت با اپلیکشن آندویدی و IOS   جهت رفاه حال مراجعین اضافه میگردد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه