اخبار داغ

مسئول سوادآموزی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان رشتخوارخبر داد؛

آغاز به کار سامانه آموزش و توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

آغاز به کار سامانه آموزش و توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی
مسئول سوادآموزی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان رشتخوار گفت: علاقه‌مندان جهت همکاری به‌عنوان آموزش‌دهنده در حوزه سوادآموزی شهرستان پس از ثبت‌نام اینترنتی و طی کردن دوره آموزشی و کسب گواهینامه قبولی می‌توانند، همکاری خود را با مجموعه سوادآموزی شهرستان آغاز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، مجید جمشیدیان  با تبیین این مطلب که در دنیای امروز استفاده از آموزش‌های مجازی یک ضرورت قطعی شده و همه به دنبال استفاده از دوره‌های مجازی هستند تا از وقت خود استفاده بیشتری کنند، اظهار داشت: برای فراهم‌سازی این بستر کلیه آموزشگران شهرستان می‌توانند در خصوص مبانی و محتوای مواد آموزشی ارائه‌شده و همچنین تعیین ساعات مطالعه و شرکت در آزمون و به‌طور اختیاری سایت www.imooc.ir مراجعه و اقدامات بعدی را در این زمینه انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, www.imooc.ir,

 

,

وی در ادامه در رابطه با همکاری علاقه‌مندان آموزش‌دهنده با حوزه سوادآموزی در شهرستان گفت: از سال 96همکاری آموزش‌دهندگان با حوزه سوادآموزی شهرستان منوط به شرکت در دوره آموزشی و کسب گواهینامه قبولی توسط آن‌ها است.

,

 

,

وی در ادامه گفت: از این به بعد آموزش‌دهندگان تنها از این طریق می‌توانند مراحل آموزش اقدام کنند و با مراجعه به سایت به‌طور غیرحضوری ثبت‌نام  و با احراز هویت شخصی و ادامه مراحل آموزشی در جریان امور قرار گیرند.

,

جمشیدیان یادآور شد:  ضمنان به‌تمامی کسانی که در این دوره ثبت‌نام کرده و موفق به احراز حدنصاب نمره آزمون پایانی شوند توسط جهاد دانشگاهی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای معتبر با عنوان فنون و مهارت‌های تدریس به مدت 126ساعت اعطا خواهد شد.

,

 

,

شایان‌ذکر است افرادی که در سال‌های 78 تا 95 باسواد آموزی شهرستان همکاری داشته و قطع ارتباط کرده‌اند نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

,

 

,

 

,

ثبت‌نام از روز شنبه 23 بهمن‌ماه آغاز و تا روز  15 اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه