اخبار داغ

مسئول برگزاری مسابقات:

رقابت‌های تیراندازی جایزه بزرگ دهه‌فجر برترین‌های خود را شناخت

رقابت‌های تیراندازی جایزه بزرگ دهه‌فجر برترین‌های خود را شناخت
مسئول برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دهه‌فجر ارومیه گفت: نفرات برتر این مسابقات با برگزاری مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نرمین بروسان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز ، اظهار داشت: رقابت‌های تیراندازی گرامیداشت دهه‌فجر روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه در ارومیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز ,

وی افزود: در این رقابت‌ها مجموعا 250 نفر شامل 150 نفر تیمی و 100 نفر انفرادی در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی در گروه آقایان و بانوان در رده‌های سنی زیر 12 سال و بالای 12 سال شرکت داشتند که در نهایت با برگزاری مراسم اختتامیه برترین‌های هر رشته در بخش‌های انفرادی و تیمی تجلیل شدند.

,

مسئول برگزاری مسابقه تیراندازی جایزه بزرگ دهه‌فجر 95، با اعلام نفرات برتر رشته‌های مختلف عنوان کرد: در بخش آزاد آقایان تیم شرکت‌کنندگان آزاد رتبه برتر را کسب کرد و تیم‌های نیروی‌انتظامی و نظام‌مهندسی نیز دوم و سوم شدند.

,

وی گفت: در بخش بانوان نیز تیم‌های دانشگاه سراسری نازلو، شرکت‌کنندگان آزاد و نظام‌مهندسی ساختمان اول تا سوم شدند.

,

به گفته این مسئول، در بخش انفرادی بانوان، خانم‌ها مریم بابایی، فاطمه قنات‌باری و نسا ندیم‌عطاالله اول تا سوم شدند.

,

وی بیان داشت: در بخش انفرادی آقایان نیز، رضا دیوانی، حسن سعیدی‌قلعه و جعفر حسینی موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

,

بروسان، در ادامه با اشاره به تیم برتر بخش نوجوانان زیر 12 سال نیز گفت: این تیم شامل آقایان مهدی فریدی، مهدی علیزاده، پارسا سمساری اذر و امیرحسین قهرمانی است.

,

به گفته وی، در بخش انفرادی نوجوانان زیر 12 سال نیز مهدی علیزاده اول شد.

,

مسئول برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دهه‌فجر ارومیه، در ادامه خاطرنشان کرد: تیم اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ارومیه هم موفق به دریافت کاپ اخلاق مسابقات شد.

,

وی، در پایان عنوان کرد: این مسابقات با هدف گرامیداشت دهه فجر، کشف استعداد و تقویت و هدایت آنان به اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری و لیگ کشوری و نیز علاقه‌مندسازی عموم مردم به تیراندازی حرفه‌ای جهت جلوگیری از شکار و حفظ محیط‌زیست برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه