اخبار داغ

مدیرکل دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم مطرح کرد؛

دانشجویان خارجی نخبه مورد حمایت قرار می‌گیرند

دانشجویان خارجی نخبه مورد حمایت قرار می‌گیرند
مدیر کل دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم به تحصیل بیش از 24 هزار دانشجو از کشورهای مختلف در ایران اشاره و گفت: دانشجویانی که برجستگی علمی دارند و جزء نخبگان به شمار می‌روند، مورد حمایت ما قرار می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی، صمد حاج جباری، مدیر کل دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بین المللی سازه ماکارانی در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد، گفت: ما از جوانان کشورهای مختلف که اشتراکات فرهنگی، زبانی و دینی با آنان داریم، حمایت می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه ما نسبت به کشورهای دوست و همسایه ایران، مسئولیت هایی داریم، به تحصیل بیش از ۲۴ هزار دانشجو از کشورهای مختلف در ایران اشاره و تصریح کرد: دانشجویانی که برجستگی علمی دارند و جزء نخبگان به شمار می روند، مورد حمایت ما قرار می گیرند.

,

مدیر کل دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم از راه اندازی سامانه جامع دانشجویان کشور به مناست ایام دهه فجر خبر داد و عنوان کرد:  به منظور تسهیل در کارها، در این سامانه تمام امور کنسولی اتباع غیر ایرانی انجام و در قالب فضای مجازی درخواست ها و امور آنان بررسی می شود. این سامانه از ۲۰ بهمن ماه سال جاری راه اندازی شده است.

,

جباری گفت: همچنین، همه ساله برنامه های ویژه ای اعم از مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی، به مناسبت های مختلف، در سطح دانشجویان بین‌المللی برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه