اخبار داغ

نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری

اعطای تسهیلات اشتغال به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

اعطای تسهیلات اشتغال به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمیته تخصصی زنان سرپرست خانوار چهارمحال و بختیاری گفت: جهت اشتغال زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از منابع امدادی 30 میلیون تومان بدون کارمزد و بهره و از منابع بانکی نیز مبلغ 20 میلیون تومان با کارمزد چهار درصد تسهیلات پرداخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از مشکات برین مجید وفایی نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمیته تخصصی زنان سرپرست خانوار چهارمحال و بختیاریاظهار کرد: جهت اشتغال زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از منابع امدادی ۳۰ میلیون تومان بدون کارمزد و بهره و از منابع بانکی نیز مبلغ ۲۰ میلیون تومان با کارمزد چهار درصد تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به ۸۵۲ زن سرپرست خانوار در این استان که تحت پوشش این کمیته هستند وام اشتغال پرداخت شده است.

وفایی آموزش‌های ارائه شده توسط کمیته امداد خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری برای زنان سرپرست خانوار در این استان را ۳ هزار و ۸۵۲ نفر دانست و تأکید کرد: همچنین ۴ هزار و ۸۴ نفر از این زنان بیمه و ۱۴ هزار و ۹۲۵ خانوار نیز از خدمات مستمری ماهانه بهره‌مند هستند.

نماینده کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) در کمیته تخصصی زنان سرپرست خانوار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این دستگاه به صورت مستمر و ماهانه جلساتی را برای زنان سرپرست خانوار این استان برگزار می‌کند و در این جلسات سرفصل‌های موردنیاز این زنان تشریح می‌شوند.

وفایی با اشاره به اینکه اولویت‌های مطرح در جلسات ذکر شده در ابتدا اشتغال است، تصریح کرد: جهت اشتغال زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از منابع امدادی ۳۰ میلیون تومان بدون کارمزد و بهره و از منابع بانکی نیز مبلغ ۲۰ میلیون تومان با کارمزد چهار درصد تسهیلات پرداخت می‌شود.

نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمیته تخصصی زنان سرپرست خانوار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سایر دستگاه‌ها نیز می‌توانند در ارائه تسهیلات و خدمات به زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های آن‌ها مشارکت داشته باشند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشکات برین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه