اخبار داغ

رکورد سرما در بوکان با 19- درجه شکسته شد

رکورد سرما در بوکان با 19- درجه شکسته شد
رئیس اداره هواشناسی بوکان گفت: رکورد سرمای هوای بوکان از ابتدای سال جاری تاکنون با 19- شکسته شد و سرمای هوا تا آخر هفته نیز در این شهر ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رئیس اداره هواشناسی بوکان در گفتگو با کانی پرس گفت: رکورد سرمای هوای بوکان از ابتدای سال جاری تاکنون با 19- شکسته شد و سرمای هوا تا آخر هفته نیز در این شهر ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رئیس اداره هواشناسی بوکان در گفتگو با کانی پرس گفت: رکورد سرمای هوای بوکان از ابتدای سال جاری تاکنون با 19- شکسته شد و سرمای هوا تا آخر هفته نیز در این شهر ادامه خواهد داشت., کانی پرس,

اسماعیل کامیاب نسب با اشاره به سامانه ناپایداری که چند روز اخیر جو شهرستان را تحت تاثیر قرار داده و موجب بارش برف و کاهش دمای هوا شد، اظهار کرد: خوشبخاته این سامانه بارش های قابل توجهی را برای بوکان به همراه داشت.

,

وی عنوان کرد: این سامانه همچنین موجب کاهش محسوس دمای هوای بوکان طی چند شب گذشته شد، بگونه‌ای که سردترین روزها و شب‌های در سال جاری طی این مدت بخصوص شب گذشته با 19- درجه رقم خورد.

,

رئیس هواشناسی بوکان با اشاره به اینکه سرمای هوا تا آخر هفته در شهرستان ادامه دارد، پیش بینی کرد: در روزهای آتی شاهد روند تدریجی دما بویژه در بعد از ظهر ها خواهیم بود که این دما در بعضی از ساعت به 14- درجه خواهید رسید.

,

کامیاب نسب تصریح کرد:طی روزهای آینده و تا اوائل هفته بعد جوی آرام بر آسمان شهرستان حاکم خواهد بود ولی برابر نقشه های پیش بینی از اواسط هفته بعد شاهد نفوذ موج جدید بارشی به این منطقه خواهیم بود.

,

وی عنوان کرد: تا کنون و از اول سال زراعی جدید 194 میلی متر بارش در بوکان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه با 12 درصد کاهش و همچنین نسبت به بلند مدت با 11 میلی متر کاهش رو به رو بوده است.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه