اخبار داغ

اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس با همکاری خیرین در سپیدان

اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس با همکاری خیرین در سپیدان
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) بیضا از عزیمت اولین کاروان زیارتی مددجویان تحت حمایت این نهاد با همکاری خیرین به مشهد مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مارگون مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) بیضا از عزیمت اولین کاروان زیارتی مددجویان سالمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس خبر داد.

 صادقی مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) بیضا با بیان این مطلب افزود: یکدستگاه اتوبوس از مددجویان تحت حمایت برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به مشهد مقدس با همکاری خیرین و آتلیه خاطره اعزام شدند

وی ایجاد نشاط روحی و روانی زوار امام رضا(ع)، تقویت باورهای دینی، ارج نهادن به خانواده های نیازمند و سمت و سو بخشیدن به کمک خیرین را از جمله اهداف طرح شوق زیارت عنوان کرد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) بیضا در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح پایش سلامت سالمندان اعزامی به مشهد مقدس توسط کمیته امداد شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با هدف غربال جسمی، روانی و معنوی سالمندان و برای پیشگیری از مشکلات احتمالی در طول اردو و بعد از آن انجام می گیرد.

گفتنی است در چند سال اخیر به همت امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) بیضا مددجویان سالخورده این نهاد با مساعدت مالی خیرین و مردم نیکوکار چند روزی مهمان خورشید توس می شوند و در مدت اسکان کاروان شوق زیارت در مشهد مقدس برنامه های متنوع فرهنگی و دینی مثل مداحی، نوحه سرائی و شعرخوانی در وصف ثامن الحجج با همکاری آستان قدس رضوی تدارک دیده می شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه