اخبار داغ

مشاور وزیر آموزش و پرورش خبرداد؛

دین و نظام اسلامی اولویت اصلی در امور تربیتی/ سند تحول بنیادین تکلیف همه در امور تربیتی را مشخص کرده است

دین و نظام اسلامی اولویت اصلی در امور تربیتی/ سند تحول بنیادین تکلیف همه در امور تربیتی را مشخص کرده است
احمدی گفت: اولویت اصلی اقدامات فرهنگی و تربیتی ما در مدارس، دین، نظام اسلامی و تربیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت نهاد تربیتی از ابتدای انقلاب تا کنون، اظهار کرد: اهمیت ایجاد یک نهاد تربیتی از ابتدای پیروزی انقلاب مطرح بوده که این نهاد تاکنون فراز و فرودهای بسیاری داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

مهناز احمدی روز گذشته، در همایش تجلیل از پیشکسوتان مربیان و معاونان پرورشی مدارس استان اصفهان با بیان این که 70 درصد از اهداف آموزش و پرورش در گذشته به امور پرورشی اختصاص یافته بود، گفت: یکی از مشکلات در  عرصه تربیتی که در گذشته با آن مواجه بوده ایم، عدم ورود دیگران به مباحث  تربیتی بود.

,

وی افزود: وقتی معلم و مربی را مترادف هم بدانیم، مربی امور تربیتی، متولی و تسهیل گر فعالیت های مدرسه هستند اما نه به این معنا که دیگران خود را از تربیت دانش آموزان جدا کنند.

,

مشاور وزیر آموزش و پرورش با ابراز خرسندی نسبت به تصویب سند تحول بنیادین، تصریح کرد: این سند، تکلیف همگان را در مقوله امور تربیت تعریف کرده است؛ به نحوی که  از ابتدا تا انتها، این سند همگان را متولی امور تربیتی در مدرسه اعلام کرده است.

,

احمدی همه افراد جامعه را نسبت به مشکلات موجود در جامعه مسئول دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه زمانی که بحث آسیب های اجتماعی مطرح می شود، نوک پیکان به آموزش و پرورش است که باید دلیل این امر را موشکافی کرد.

,

وی نهادینه کردن فرهنگ کار را یکی از مهم ترین وظایف معلمان در مدارس دانست و گفت: اولویت اصلی اقدامات فرهنگی و تربیتی ما در مدارس، دین، نظام اسلامی و تربیت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه