اخبار داغ

شهید جواد زند در گلزار شهدای همدان آرام گرفت

شهید جواد زند در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور همدان پیکر مطهر شهید جواد زند یکی از شهدای درگیری‌های اخیر در غرب کشور تشییع و در گلزار شهدا آرام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان، صبح امروز شهر همدان حال و هوای کربلایی به خود گرفته بود و مسجد جامع و میدان امام خمینی این شهر باز هم از عطر حضور پیکر پاک یکی دیگر از شهدای میهن‌مان پر شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  , پایگاه اطلاع رسانی انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان,

مردم شهیدپرور همدان به همراه نیروهای نظامی و انتظامی حضور پرشوری داشتند و با تجمع در میدان امام خمینی شهر همدان نماز میت بر پیکر پاک و مطهر این شهید اقامه کردند.

,

حجت‌الاسلام مصطفی موسوی‌اصفهانی امام جمعه موقت همدان بر پیکر این شهید عزیز نماز اقامه کرد و پس از آن تابوت منقش به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شهید زند بر روی شانه‌های مردم شهیدپرور همدان تشییع شد.

,

مسیر خیابان شهدا تا میدان پروانه‌ها حال و هوایی عاشورایی به خود گرفته بود و به بهانه شهادت یکی دیگر از فرزندان این سرزمین دوستان و هم‌سنگران این شهید گرانقدر با سینه‌زنی و عزاداری پیکر مطهر شهید زند را تشییع کردند.

,

برگزاری تشریفات نظامی و ادای احترام گروه مستقر در مراسم و نواخته شدن مارش عزا و حمل تابوت این شهید توسط گارد تشریفات سپاه پاسداران و انتقال پیکر مطهر شهید زند به گلزاری شهدا پایان‌بخش این مراسم بود.

,

شهید بسیجی جواد زند که در درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب به تازگی در کردستان به شهادت رسید در گلزاری شهدای همدان در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

,

شهید جواد زند 30 ساله و اهل شهر همدان بود و به عنوان یکی از نیروهای سپاه در کردستان خدمت می‌کرد که در درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه ارتفاعات شاهو در استان کردستان به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

,

شب گذشته به همت همرزمان این شهید گرانقدر مراسم وداع با پیکر وی بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده عبدالله (ع) با حضور پرشور مردم شهیدپرور دارالمومنین برگزار شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه