اخبار داغ

شهردار کندر خلیل آباد:

اختصاص قیر به شهرها بر اساس ملاک جمعیت اشتباه است

اختصاص قیر به شهرها بر اساس ملاک جمعیت اشتباه است
شهردار کندر گفت: درصد قیری که به شهرها اختصاص داده می‌شود بر اساس ملاک جمعیت است که به نظر بنده این مسئله مشکل دارد زیرا درصد پراکندی شهر و معابر خاکی کندر نسبت به جمعیت آن خیلی درصد بیشتری داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شمسایی در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: شهرداری‌ها دارای وظایفی هستند که باید در انجام آن تلاش مضاعف داشته باشند و لذا هرگونه کوتاهی ضمن اینکه قابل‌مشاهده است، مورد مطالبه شهروندان نیز قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از زمان تبدیل کندر به شهر قریب به 10 سال می‌گذرد لذا اقدامات انجام با توجه به بافت شهر و کشاورز و دامدار بودن غالب مردم می‌طلبد، اعتبارات دولتی بیشتری به این شهر اختصاص یابد.

,

شهردار کندر یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر کندر را عدم استقرار ادارات دولتی در این شهر دانست، تصریح کرد: عدم استقرار ادارات در کندر معضلات زیادی را برای ما به وجود آورده و بالاجبار برای انجام مکاتبات اداری باید با مرکز شهرستان در ارتباط باشیم.

,

وی بابیان اینکه ارتباط با مرکز شهرستان با توجه به بُعد مسافت و عدم دسترسی آسان مشکلاتی را به وجود می‌آورد، اذعان کرد: امیدواریم با قول مساعد فرماندار جهت استقرار نمایندگی‌های ادارات در این شهر تا حدودی حل شود.

,

شمسایی در ادامه تأکید کرد: درصد قیری که به شهرها اختصاص داده می‌شود بر اساس ملاک جمعیت است که به نظر بنده این مسئله مشکل دارد زیرا درصد پراکندی شهر و معابر خاکی کندر نسبت به جمعیت آن خیلی درصد بیشتری داشته باشد.

,

وی بابیان اینکه شهر کندر جایگاه سی ان جی ندارند، عنوان کرد: مجوز احداث جایگاه CNG در شهر کندر اخذشده است که در حال حاضر در مرحله تملک زمین هستیم و البته با توجه به تحویل و تحول زمین‌های ورودی شهر در نظر داریم جایگاه CNG را در ورود شهر ایجاد کنیم.

,

شهردار شهر کندر در پایان تداوم نهضت آسفالت در شهر کندر را ازجمله برنامه‌های آینده شهرداری دانست، خاطرنشان کرد: احیای پارک ورودی شهر، ادامه اجرای عملیات بلوار امام رضا (ع) به سمت جاده اصلی خلیل‌آباد و ایجاد منابع مالی پایدار از دیگر برنامه‌های آینده شهرداری کندر است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه